سایبان آفتابگیر
۰۱
اسفند

سایبان آفتابگیر برای حیاط خلوت

سایبان آفتابگیر

سایبان آفتابگیر (Sunshades) در بالای پنجره و درب یا پیاده روی مغازه یا فروشگاه های بزرگ نصب می شود .سایبان های آفتابگیر معمولا سازه های سبک آلومینیومی هستند که به صورت سایبان ثابت و سایبان برقی طراحی و ساخته می شوند.ما در این مقاله قصد داریم شما را با انواع سایبان های آفتابگیر و کاربرد ،قیمت و نصب و اجرای آن در ساختمان آشنا کنیم با ایران سایه همراه باشید.

سایبان آفتابگیر مغازه

سایبان آفتابگیر مغازه به منظور جلوگیری از تابش مستقیم خورشید به داخل مغازه یا فروشگاه طراحی و نصب می شوند.تنوع در طرح و رنگ سایبان های آفتابگیر و استفاده از آن ها به عنوان سایبان تبلیغاتی مغازه باعث شده که اکثر افراد به دنبال سفارش و خرید این نوع سایبان ها برای تبلیغات مغازه یا فروشگاه خود باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان تمام اتوماتیک مغازه ، سایبان بازویی، سایبان های دوطرفه ، سایبان کلاسیک ، سایبان ۱۸۰ درجه ، سایبان چتری و .. می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

سایبان آفتابگیر ساختمان

مکان مناسب نصب سایبان های آفتابگیر ساختمان در بالای پنجره ، درب یا بالای پیاده رو می باشد .همان طور که می دانید این سایبان ها به دلیل سبکی و استحکام و مقاومت بالای خود در میان افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده اند.

سایبان فول باکس نصب در حیاط

سایبان های آفتابگیر ساختمان به دو صورت ثابت و برقی تولید می شوند.نمونه برقی سایبان های آفتابگیر به دلیل زیبایی و راحتی بیشتر مورد توجه افراد قرار می گیرند.با نصب موتور الکتریکی بر روی سایبان می توان بدون نیروی دست تنها با فشردن یک دکمه سایبان را به راحتی باز و بسته کرد.

کاربرد اصلی سایبان های آفتابگیر ساختمان ایجاد سایه در محل و خنک کردن فضای داخلی ساختمان و جلوگیری از وزش باد و نفوذ آب باران و برف به داخل ساختمان می باشد.مراحل تولید سایبان برقی آفتابگیر را کارشناسان فنی ایران سایه در سایت توضیح داده اند.برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش فنی سایت مراجعه فرمایید.

 سایبان آفتابگیر پنجره 

در ساختمان های دارای پنجره برای محافظت و جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان از سایبان های برقی یا سایبان ثابت آفتابگیر پنجره استفاده می شود.سایبان های آفتابگیر پنجره علاوه بر زیبایی موجب خنک شدن فضای داخل ساختمان می شوند و این امر از اتلاف انرژی جلوگیری می کند.

سایبان های پنجره ای گزینه مناسب برای تمام فصل سال می باشد زیرا با گرم شدن هوا باعث خنک شدن هوای داخل و جلوگیری از ورود نور خورشید و گرد و خاک می شود و از طرفی دیگر در فصل های بارندگی از ورود آب و برف به داخل ساختمان جلوگیری می کند.

برای ثبت سفارش و خرید انواع سایبان بازویی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان های متحرک کلاسیک باکس و .. می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با کارشناسان و مشاورین آن ها مشورت داشته باشید تا بهترین نوع و با کیفیت ترین انواع سایبان را با توجه به بودجه و سلیقه به شما پیشنهاد دهند.

قیمت سایبان آفتابگیر

سایبان های آفتابگیر به دو دسته کلی سایبان های ثابت و سایبان های متحرک تقسیم می شوند.قیمت سایبان های آفتابگیر با توجه به فاکتورهایی از جمله متریال به کار رفته در ساخت سایبان ، یراق آلات و تکنولوژی های مدرن ، جنس پارچه ، کاربرد سایبان ، متراژ محیط و ابعاد و اندازه سایبان قیمت گذاری می شود.

می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه از پروژه های طراحی و تولید شده و نصب و اجرا شده توسط تیم حرفه ای و تخصصی ایران سایه را مشاهده فرمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

سایبان آفتابگیر ارزان

سایبان های آفتابگیر ارزان دارای کاربردهای وسیعی هستند که معروف ترین انواع آن ها به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده می شوند.سایبان تبلیغاتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه برای ان دسته از افرادی است که نیاز به تبلیغات برند و مغازه خود هستند.با چاپ طرح یا لوگوی مورد نظر می توانید تبلیغات برند خود را کمتر از هزینه های تبلیغاتی بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر داشته باشید.

سایبان های تبلیغاتی را می توان به عنوان سایبان مغازه برای انواع کسب و کار ، فروشگاه های بزرگ و کافی شاپ و رستوران های مجلل استفاده کرد.سایبان های تبلیغاتی علاوه بر جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل و نفوذ رطوبت و آب باران به عنوان تبلیغات و برندسازی کسب و کار استفاده می شود.

مشاورین و کارشناسان مجموعه ما می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.برای اطلاع از هزینه محصولات مجموعه ایران سایه می توانید با مشاورین ما در تماس باشید. همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان محترم می باشند.

خرید سایبان آفتابگیر

تمام سایبان های آفتاب گیر توسط مجموعه ایران سایه تولید شده است و دارای دو بازویی ،موتور تیوبلار ،قطعات از آلومینیوم فابریک و پارچه تمام اکرولیک اسپانیایی است.از مزایای پارچه به ضد اشعه بودن و مقاوم در برابر رطوبت و حرارت های غیر مستقیم می توانیم اشاره کنیم.

این سازه مساحت ۱۵  متر را پوشش می دهد.مناسب جهت نصب در رستوران، کافی شاپ و حیاط خلوت می توان استفاده کرد.برای اطلاع از قیمت و خرید انواع سایبان برقی و ثابت آفتابگیر با مراجعه به وبسایت شرکت با دفتر فروش مجموعه ایران سایه تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده مشاوره و پاسخگویی به سوالات شما مشتریان محترم هستند.

فروش سایبان آفتابگیر

با توجه به کاربردهای مهم سایبان های آفتابگیر که به عنوان سایبان تراس ، سایبان بالکن و سایبان های تبلیغاتی ،سایبان ماشین و خودرو به کار می رود ، طرفداران زیادی را برای خود پیدا کرده است که می توانند با توجه به بودجه و سلیقه شخصی خود بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را برای خود داشته باشند.

فروش سایبان های آفتابگیر با توجه به کاربرد و تنوع در طرح و مدل سایبان بسیار بالاست .هدف اصلی در مجموعه ایران سایه طراحی و تولید انواع سایبان های آفتابگیر با کیفیت است که علاوه بر زیبایی دارای مقاومت و استحکام و طول عمر بالایی باشد.شما می توانید با مراجعه به بخش فروش مجموعه با همکاران ایران سایه در تماس باشید.

سایبان آفتابگیر

مقاله سایبان آفتابگیر

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.