سایبان دوطرفه
۲۹
بهمن

سایبان دوطرفه سامفی

سایبان دوطرفه سامفی

سایبان دوطرفه سامفی (Double sided canopy somfy) سازه ای با کیفیت و مقاوم و زیبا می باشد .از ویژگی های خاص سایبان های دوطرفه سامفی می توان به میزان بازشوی بالای آن و سازه مطمئن و با کیفیت اشاره کرد.ما در این مطلب قصد داریم به بررسی مشخصات کلی سایبان های دوطرفه سامفی و ویژگی های آن بپردازیم با ایران سایه همراه باشید.

ایران سایه مجموعه ای معتبر و دارای کادر حرفه ای و باتجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت می باشد.شما می توانید برای انتخاب و خرید انواع سایبان های ثابت و سایبان برقی چتری ، سایبان بازویی ، سایبان برقی دوطرفه ، سایبان کلاسیک، سایبان مغازه ، سایبان تبلیغاتی با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش در تماس باشید.

مشخصات سایبان دوطرفه سامفی

امروزه سایبان دوطرفه سامفی یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین انواع سایبان برقی می باشد .از ویژگی های خاص این نوع سایبان می توان به میزان بازشوی بالا نسبت به سایر سایبان های موجود در بازار اشاره کرد و هم چنین داشتن سازه محکم و قابل اعتماد اشاره کرد.سایبان های دوطرفه سامفی به دلیل طراحی و ساخت با دوام و تنوع در مدل و رنگ آن بیشترین میزان صادرات را در میان انواع سایبان های ثابت و سایبان برقی به سایر کشورهای همسایه و حوزه خلیج فارس دارد.

دلیل اصلی فروش بالای سایبان دوطرفه سامفی به خاطر مشخصات فنی بی نظیر و مقاومت بالای آن در برابر شرایط جوی ناپایدار و نور مستقیم خورشید می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت می توانید با مشاورین و کارشناسان بخش فنی مجموعه ایران سایه در تماس باشید.

مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان تمام اتوماتیک و سایبان ثابت چتری ، بازویی ، سایبان کلاسیک ، پنجره ای و .. توانسته است رضایت مشتریان محتمر خود را جلب کند و خدمات برتر و با کیفیت را برای این عزیزان داشته باشد.چنان چه قصد خرید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت را دارید به وبسایت ایران سایه مراجعه فرمایید.

قیمت سایبان دوطرفه سامفی

به طور کلی سایبان ها به دو دسته سایبان ثابت و سایبان برقی تقسیم می شوند.سایبان های برقی به خاطر نصب موتور الکتریکی بر روی آن نسبت به سایبان ثابت قیمت بالاتری دارد.نصب و راه اندازی سایبان های دوطرفه سامفی در مقایسه با سایبان های ثابت دارای پیچیدگی و دشواری هستند که می توان با استفاده از خدمات با کیفیت مجموعه ایران سایه از بروز مشکلات ناشی از نصب سایبان دوطرفه سامفی جلوگیری کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی مربوط به قیمت انواع سایبان برقی و ثابت ایران سایه می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

به طور کلی عوامل مختلفی بر روی قیمت سایبان ها تاثیر می گذارند ما در اینجا به چند مورد از عوامل موثر بر قیمت سایبان های برقی و ثابت اشاره خواهیم کرد.مواد اولیه به کار رفته در مراحل تولید سایبان برقی و سایبان های ثابت ، جنس پارچه پوشش سایبان ، کاربرد و برند و شرکت سازنده سایبان همه از عوامل مهم و تاثیرگزار در طراحی و ساخت سایبان های برقی و ثابت محسوب می شوند.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت سایبان های تولید شده توسط شرکت ایران سایه می توانید با کارشناسان بخش فروش محصولات این مجموعه در تماس باشید.

خرید سایبان دوطرفه سامفی

سایبان های دوطرفه سامفی یکی از محصولات با کیفیت و بادوام شرکت ایران سایه می باشد که زیر نظر افراد مجرب و حرفه ای طراحی و تولید می شود.همان طور که می دانید این محصول یکی از پرفروش ترین انواع سایبان های تولید شده در مجموعه ایران سایه است.برای خرید سایبان ستمفی می توانید به وبسایت ایران سایه مراجعه فرمایید و با مشاورین ما در ارتباط باشید.

همکاران متخصص مجموعه ایران سایه مشتریان گرامی را در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت در ایران سایه راهنمایی می کنند.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در مورد قیمت محصولات تولید شده ایران سایه با کارشناسان مجموعه ایران سایه در ارتباط باشید.

کاربرد سایبان دوطرفه سامفی

از ویژگی های سایبان دوطرفه می توان به بازشوی و استحکام سازه آن اشاره کرد که موجب محبوبیت این سایبان در میان طرفداران خود شده است.امکان باز و بسته شدن و تغییر زاویه و موقعیت سایبان وجود دارد و در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد.در سایبان های برقی دوطرفه سامفی از زنجیرهای مقاوم و محکم برای بالابردن استحکام و مقاومت سایبان استفاده شده است.سایبان دوطرفه سامفی اجرا شده توسط مجموعه ایران سایه که از نوع برقی یا اتوماتیک می باشد.در اندازه ها و اشکال مختلف بنا به درخواست مشتری ساخته می شود.

اجزا سازه فوق عبارتند از: چهار بازویی که از آلومینیوم فابریک ساخته شده،دارای موتور تیوبلا(TSP)  که به صورت سفارشی است.پارچه از نوع اکریلیک اسپانیایی که از مزایای پارچه می توان به مقاوم بودن در برابر رطوبت و حرارت های غیر مستقیم اشاره کرد.تا ۳۶ متر مربع پوشش می دهد.که برای مساحت بالا پیشنهاد می شود.برای اطلاع از قیمت محصولات با دفتر فروش مجموعه ایران سایه تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما مشتریان محترم هستند.

نصب و راه اندازی سایبان برقی سامفی

سایبان های برقی سامفی به دلیل پیچیدگی در طراحی و ساخت سایبان در زمان راه اندازی و نصب این مدل از سایبان ها باید زیر نظر افراد متخصص و حرفه ای انجام شود تا مشکلات ناشی از خسارات و حوادث ناشی از عدم باز و بسته شدن و تخریب سایبان در آن به وجود نیاید .مجموعه ایران سایه با اعزام کادر حرفه ای و ماهر در زمینه نصب و راه اندازی سایبان های برقی سامفی می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نمایندگی فروش سایبان دوطرفه سامفی

محصولات ایران سایه به دلیل کیفیت و مقاومت بالا و گارنتی ضمانت پس از فروش آن ها طرفداران بسیاری در سراسر کشور پیدا کرده است . این مجموعه دارای نمایندگی های رسمی خرید و فروش محصولات خود در سراسر کشور بوده و خدمات با کیفیت خود را در این نمایندگی ها ارائه می دهد.برای دریافت اطلاعات تکمیلی به وبسایت ایران سایه مراجعه فرمایید.

 

سایبان دوطرفه سامفی

مقاله سایبان دوطرفه سامفی

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.