سایبان پارکینگ
۰۴
اسفند

سایبان دوطرفه پارکینگ

سایبان دوطرفه پارکینگ

سایبان دوطرفه پارکینگ (Bilateral canopies parking) یکی از پرطرفدارترین محصولات مجموعه ایران سایه است که به منظور جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و بارش های پراکنده باران و برف بر روی وسایل نقلیه پارک شده در فضای باز استفاده می شود.در ادامه قصد داریم به بررسی ویژگی های سایبان دوطرفه پارکینگ و نکات لازم در زمان انتخاب و خرید سایبان های دوطرفه پارکینگ را داشته باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان های ثابت و سایبان برقی ، سایبان چتری ، سایبان بازویی ، سایبان تمام اتوماتیک و .. می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با کارشناسان و مشاورین ما در تماس باشید.

خرید سایبان دوطرفه پارکینگ

سایبان دوطرفه پارکینگ یکی از محصولات ساخته شده توسط مجموعه ایران سایه است.که از دو عدد سایبان بازویی که بر روی سازه فلزی است. که به صورت پشت .سرهم نصب شده است.همان طور که بیان کردیم.هر کدام از سازه ها می توانند مستقل از دیگری کار کنند،یعنی به صورت جداگانه از هم استفاده شوند.پارچه ای که در آن استفاده می شود، دو نوع نخی و pvc است. که بنابر سفارش مشتری استفاده می شود.

سایبان دوطرفه پوششی ایده ال به فضای ساختمان و پارکینگ شما می بخشد.این محصول می تواند به عنوان سایبان کافه، رستوران، روف گاردن،هتل و دیگر مکان هایی که نیاز به یک سقف متحرک در محیط های بیرونی خود دارند بسیار مناسب باشد.برای خرید انواع سایبان دوطرفه پارکینگ ایران سایه می توانید با کارشناسان و مشاورین این مجموعه در تماس باشید.

سایبان برقی دوطرفه پارکینگ

سایبان دوطرفه پارکینگ جز سایبان های برقی می باشند.از مزایای محصول به محافظت در مقابل تابش .مستقیم نور خورشیدمی توان اشاره کرد.در ساخت سازه فوق  از موتور توبلار و فنر ارتجاعی قوی استفاده شده .که عملیات کشش و رهاسازی. را انجام می دهد.سایبان های برقی دوطرفه پارکینگی یکی از پرطرفدارترین انواع سایبان در کشور به دلیل زیبایی ، لوکس بودن، امنیت و کیفیت و قیمت مناسب آن ها می باشد.بسیاری از افراد به دلیل راحتی و میزان بازشوندگی بالای آن ها از سایبان های برقی دوطرفه پارکینگ استفاده می کنند.

مجموعه ایران سایه با پرسنل و کارشناسان متخصص می توانند شما را در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت راهنمایی کنند.برای مشاوره و اطلاع از قیمت ها با دفتر فروش مجموعه ایران سایه تماس بگیرید.کارشناسان ما همیشه آماده پاسخ گویی به تمام سوالات شما مشتریان محترم می باشند.

سایبان دوطرفه پارکینگ ارزان

سایبان های دوطرفه پارکینگ برای محافظت خودرو در برابر تابش مستقیم نور خورشید و جلوگیری از یخ زدگی آن در فصل زمستان استفاده می شود .سایبان های دوطرفه پارکینگی به دلیل میزان بازشوی ، کیفیت و مقاومت بالای آن ها طرفداران زیادی دارند. سایبان های پارکینگی به دو دسته کلی سایبان ثابت و سایبان برقی تقسیم می شوند.

کاربران با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته بهترین و با کیفیت ترین نوع سایبان دوطرفه پارکینگ را انتخاب می کنند تا برای پوشش فضای باز حیاط استفاده کنند.سایبان های برقی به دلیل استفاده از مواد اولیه با کیفیت و نصب موتور الکتریکی بر روی سایبان قیمت بالایی نسبت به سایبان های ثابت تولید شده دارند.شما می توانید برای خرید سایبان دوطرفه پارکینگ ارزان به وبسایت مجموعه مراجعه فرمایید و از راهنمایی مشاوران و کارشناسان ایران سایه بهره مند شوید.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه خرید سایبان برقی و سایبان ثابت می باشند.

قیمت سایبان دوطرفه پارکینگ

همان طور که می دانید قیمت سایبان دوطرفه پارکینگ با توجه به ابعاد و اندازه سایبان ، جنس پارچه پوشش سایبان ، متراژ و اندازه محیط ، نوع مواد اولیه به کار رفته در ساخت سایبان ، برند و شرکت سازنده سایبان همه از عوامل موثر بر قیمت انواع سایبان تولید شده توسط شرکت های طراحی و سازنده سایبان برقی می باشند.

به طور کلی سایبان های ثابت در مقایسه با انواع سایبان های برقی دارای قیمت پایین تری هستند زیرا سایبان های برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی و سایر تجهیزات از لحاظ قیمت در برابر دیگر محصولات ایران سایه قیمت بالاتری دارد.برای دریافت لیست قیمت محصولات ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با مشاورین بخش فروش مجموعه در ارتباط باشید.

شما می توانید برای خرید انواع سایبان تمام اتوماتیک ، سایبان های چتری پایه کنار یا سایبان چتری پایه وسط ، سایبان برقی دوطرفه ، سایبان کلاسیک و .. به وبسایت ایران سایه مراجعه کنید و با کارشناسان بخش فروش  در این زمینه صحبت داشته باشید.کارشناسان آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان محترم می باشند.

نصب سایبان دوطرفه پارکینگ

نصب و راه اندازی سایبان های برقی و سایبان ثابت کار پیچیده و دشواری است که باید حتما زیرنظر افراد باتجربه و دارای تخصص انجام شود در غیر این صورت خسارات و اسیب های جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.مجموعه ایران سایه با برخورداری از افراد آموزش دیده و دارای مهارت در زمینه نصب و راه اندازی انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت می توانید کمک بگیرید.

ایران سایه اولین تولید کننده سایبان های تمام اتوماتیک در ایران توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان را با قیمت مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان تولید کند. برای ثبت سفارش انواع سایبان تبلیغاتی ، سایبان های دوطرفه برقی ، سایبان کلاسیک و سایبان مغازه ای می توانید با مشاورین ایران سایه در تماس باشید.

نمایندگی سایبان دوطرفه پارکینگ

مجموعه ایران سایه یکی از شرکت های سازنده انواع سایبان ثابت و سایبان برقی در ایران است که طراحی و تولید سایبان برقی را زیر نظر کارشناسان متخصص و آموزش دیده در این زمینه تولید می کند.این مجموعه دارای نمایندگی های رسمی و مجاز در سراسر کشور به منظور ارائه خدمات نصب و راه اندازی سایبان های مختلف قرار دارند.

مشتریانی که قصد خرید سایبان با کیفیت و استاندارد را دارند می توانند با مراجعه به نمایندگی رسمی شهر خود محصولات مجموعه ایران سایه خریداری کنند و از خدمات پس از فروش محصولات ایران سایه بهره مند شوند.هدف اصلی مجموعه ایران سایه کیفیت ، مقاومت و استحکام سایبان های دوطرفه پارکینگی است که برای جلب رضایت مشتریان طراحی و تولید می شوند.

سایبان دوطرفه پارکینگ

مقاله سایبان دوطرفه پارکینگ

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.