انواع سایبان برقی
۰۱
اسفند

انواع سایبان برقی

انواع سایبان برقی

انواع سایبان برقی (All kinds of electric canopies) برای راحتی و زیبایی و محافظت از تابش مستقیم خورشید و شرایط جوی ناپایدار در فضای باز ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری ، رستوران و کافی شاب هایی که دارای فضای بیرونی هستند، استفاده می شود.

عوامل مختلفی بر روی قیمت انواع سایبان های برقی موثر است اما به طور کلی می توان به مواردی چون متریال به کار رفته در طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و برقی ، نوع کاربرد آن و جنس پوشش مورد استفاده در آن و متراژ و مساحت سایبان اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل تولید سایبان برقی می توانید با مراجعه به سایت ایران سایه با کارشناسان و مشاورین مجموعه ما در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.در ادامه قصد داریم با انواع سایبان چتری ، سایبان برقی فول باکس ، سایبان برقی کلاسیک باکس و انواع سایبان برقی ریلی بپردازیم.

انواع سایبان برقی چتری

ساختار سایبان برقی چتری به طور کلی از سازه های متفاوت سنگین و سبک درست شده است . در سایبان های برقی چتری مدل های مختلفی وجود دارد که کاربرد مختلفی دارند. نصب و راه اندازی انواع سایبان های برقی چتری متفاوت است.

به طور کلی سایبان چتری به صورت ثابت و متحرک طراحی و ساخته می شود و نوع سایبان متحرک به راحتی قابل جا به جایی و تغییر موقعیت می باشد.برای اطلاع از قیمت انواع سایبان برقی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انواع سایبان برقی فول باکس

سایبان های برقی فول باکس به انواع سایبان های برقی گفته می شود که داری پوشش شیک و حرفه ای بوده و جهت جلوگیری از ورود آب ، گرد و غبار و پوشش فضای باز استفاده می شود علاوه بر این ویژگی ها سازه بسیار سبک و محکمی می باشد که طول عمر بالایی دارد.

میزان صادرات و واردات به کشورهای خاورمیانه و همسایه ایران به جهت زیبایی و کیفیت بسیار بالای سایبان برقی باکس زیاد است.طرفداران و مشتریان بسیاری دارد و این امر موجب تولید بیشتر سازه در داخل و صادرات به خارج از کشور شده است.

انواع سایبان برقی باکس

سایبان برقی باکس همانند سایبان برقی فول باکس سازه ای حرفه ای که دارای ظاهری شیک و زیبایی است و به منظور پوشش فضای باز و جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و نفوذ آب و گرد و غبار استفاده می شود.این نوع سایبان برای مغازه گزینه مناسبی است.

سایبان برقی باکس را می توان به وسیله ریموت کنترل با توجه به زاویه تابش نور خورشید تنظیم کرد و این مزیت باعث محبوبیت هر چه بیشتر سایبان های برقی باکس در میان طرفداران این سبک از سایبان های برقی شده است.

انواع سایبان برقی کلاسیک باکس

انواع سایبان برقی کلاسیک باکس دارای سازه خاص با پوشش مناسب می باشد که جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار ، آب باران به داخل استفاده می شود و در عین زیبایی کاربرد مناسبی برای کاربران خود دارد . این ویژگی محبوبیت انواع سایبان های برقی کلاسیک باکس را افزایش داده است.

از انواع سایبان برقی کلاسیک برای مغازه بیشتر استفاده می شود .در سایبان های مغازه ای ،سایبان های کلاسیک و سایبان تبلیغاتی طرفداران بسیاری دارند.سایبان های تبلیغاتی علاوه بر زیبایی و شیک بودن آن می توان با صرف هزینه کمتر از سایر تبلیغات تابلوهای بیلبورد گران قیمت برای تبلیغ کسب و کار و برند خود استفاده کرد.

انواع سایبان برقی ریلی

انواع سایبان برقی ریلی نمونه ای از سایبان های برقی که علاوه بر زیبایی با تامین آسایش و راحتی برای کاربران به یک وسیله پرطرفدار تبدیل شده است که از آن به عنوان پوشش محافظتی قسمت بیرونی ساختمان در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی و وارد بازار می شود.

قیمت انواع سایبان برقی فول باکس

قیمت سایبان های برقی فول باکس در مقایسه با انواع سایبان ثابت به دلیل راحتی و استحکام و آسایش کاربران قیمت بالاتری دارد.به طور کلی قیمت انواع سایبان های تولید شده با توجه به ابعاد و اندازه آن،جنس و نوع پوشش ،مساحت و متراژ محیط ،نوع کاربرد و متریال استفاده شده در ساخت سایبان برقی محاسبه می شود.

یکی از دلایل بالابودن قیمت انواع سایبان های برقی را می توان به نصب موتور الکتریکی بر روی آن دانست.با نصب موتور برقی بر روی سایبان می توان آن را از راه دور کنترل کرد و در شرایط و موقعیت خاص زاویه و شیب سایبان را تغییر دهیم.

سایبان های برقی فول باکس طرفداران فراوانی به دلیل استحکام سازه ،نوع پوشش و سبک بودن و طول عمر زیاد در میان کاربران خود دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان ثابت و سایبان های برقی بازویی ،سایبان تبلیغاتی ، سایبان تمام اتوماتیک ، سایبان چتری و سایبان کلاسیک و ۱۸۰ درجه می توانید با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید.

فروش انواع سایبان برقی باکس

سایبان های برقی در انواع مدل مختلف در بازار عرضه می شوند که می توان به مواردی چون سیستم های سایبان های برقی باکس یا پوشش دار اشاره کرد.فروش سایبان برقی باکس در مقایسه با سایبان های ثابت به دلیل محکم بودن سازه و طول عمر بالا ،ایمنی و میزان بازشوی عالی فروش خوبی دارد .

کیفیت انواع سایبان های برقی باکس به دلیل دارا بودن سازه آلومینیومی سبک بسیار بالاست و در بازار طرفداران خاص خود را دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان وبسایت ایران سایه در تماس باشید .

نصب انواع سایبان برقی کلاسیک باکس

نصب و راه اندازی انواع سایبان های برقی کلاسیک باکس را باید به افراد با تجربه و ماهر در این زمینه بسپارید.بسیاری از شرکت های سازنده سایبان های ثابت و برقی با برخورداری از افراد متخصص در زمینه طراحی و ساخت بهترین سایبان ها می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای اطلاع از لیست خدمات و محصولات با کیفیت مجموعه ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه و ارتباط با بخش کارشناسی اطلاعات مناسبی را در مورد انتخاب و خرید و قیمت محصولات مختلف ایران سایه کسب کنید.همکاران ما آماده پاسخگویی به شما مشتریان می باشند.

مقاله انواع سایبان برقی

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.