سایبان دوطرفه با پارچه کره ای
۰۴
اسفند

سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

سایبان دوطرفه با پارچه کره ای(Double canopy with Korean fabric) یکی از محصولات خوش ساخت و با کیفیت مجموعه ایران سایه می باشد. سایبان دوطرفه با پارچه کره ای را می توان به صورت ثابت یا سایبان تمام اتوماتیک طراحی و تولید کرد.برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید سایبان های دوطرفه با پارچه کره ای می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه با مشاورین و کارشناسان در ارتباط باشید.

مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های ثابت و سایبان برقی دوطرفه ،سایبان تبلیغاتی، سایبان مغازه یا سایبان فروشگاهی، سایبان بازویی و سایبان کلاسیک و سایبان ۱۸۰ درجه توانسته است محصولات با کیفیت و مقاوم را تولید و در اختیار مشتریان محترم قرار دهد.ما در این مقاله قصد داریم در زمینه خرید سایبان دوطرفه با پارچه کره ای به بررسی سایبان های دوطرفه برقی بپردازیم با ما همراه باشید.

خرید سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

سایبان دوطرفه با پارچه کره ای یکی از پرطرفدارترین محصولات مجموعه ایران سایه می باشد .برای دریافت اطلاعات در مورد انتخاب و خرید سایبان تمام اتوماتیک دوطرفه با پارچه کره ای می توانید با مراجعه به آدرس سایت مجموعه ایران سایه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش ما در ارتباط باشید.همکاران ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان می باشند.کادر حرفه ای و متخصص مجموعه ایران سایه شما را در زمان انتخاب و خرید محصولات راهنمایی خواهند کرد.

ایران سایه شرکت طراحی و ساخت انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت است .با استفاده از متریال باکیفیت و برخورداری از کادر حرفه ای محصولات با کیفیت و مقاوم را تولید و به بازار فروش عرضه می کند.شما می توانید با مراجعه به سایت و نمایندگی های مجاز ایران سایه نمونه کارهای تولید شده را مشاهده و خریداری نمایید.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مراحل تولید سایبان برقی دوطرفه با پارچه کره ای می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید. 

نصب و اجرا سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

نصب و اجرا سایبان دوطرفه با پارچه کره ای نیاز به تخصص و تجربه دارد تا در زمان نصب و اجرا مشکلاتی برای باز و بسته شدن سایبان به وجود نیاید.ایران سایه افرادی را به عنوان نصاب انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت که دوره های تخصصی نصب و اجرا انواع سایبان را گذرانده اند را در اختیار دارد و در زمان نیاز از آن ها استفاده می کند.

همان طور که می دانید طراحی و ساخت سایبان با کیفیت و مقاوم نیاز به متریال و تجهیزات مدرن جهت تولید محصول می باشد.مجموعه ایران سایه با کادر حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان در ایران توانسته است محصولات با کیفیت و مرغوب را تولید و ارائه دهد.چنان چه قصد خرید سایبان برقی یا سایبان ثابت را برای مغازه یا پوشش فضای باز بیرون ساختمان دارید می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه از محصولات ما دیدن فرمایید.

سایبان برقی دوطرفه با پارچه کره ای از بهترین محصولات ما محسوب می شود و به دلیل استحکام بالا و مقاومت آن در برابر شرایط جوی ناپایدار طرفداران بسیاری را پیدا کرده است.برای خرید این محصول با مشاورین و کارشناسان مجموعه ایران سایه در تماس باشید تا شما را در زمینه خرید انواع سایبان برقی دوطرفه راهنمایی کنند.

قیمت سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

به طور کلی قیمت انواع سایبان را با درنظر گرفتن فاکتورهای مهم از جمله متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان، نوع و کاربرد سایبان، جنس پارچه ،ابعاد و اندازه سایبان، متراژ و مساحت فضای باز،تجهیزات و یراق آلات نصب شده بر روی سایبان و .. قیمت گذاری می کنند.سایبان اتوماتیک در مقایسه با سایبان ثابت به دلیل نصب موتور الکتریکی و تجهیزات بر روی آن قیمت بالاتری نسبت به سایبان ثابت دارد.

البته سایبان ها با توجه به برند و شرکت سازنده آن ها قیمت های متفاوتی دارند.به عنوان مثال در ایران شرکت های تولید کننده سایبان وجود دارد اما تعداد کمی از آن ها تمام استانداردهای لازم را برای طراحی و ساخت محصولات خود رعایت می کنند و همین موضوع باعث می شود که قیمت محصولات آن ها در مقایسه با سایر برند و شرکت ها بالاتر باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت چتری، سایبان بازویی، سایبان اتوماتیک ، سایبان های فول باکس و .. می توانید با مراجعه به سایت ایران سایه با مشاورین و کارشناسان دفتر فروش محصولات در تماس باشید.

نمایندگی سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

مجموعه ایران سایه شرکت تولید کننده سایبان های مستحکم و مقاوم در ایران است که با کادر متخصص و حرفه ای و تجربه فراوان در این سال ها توانسته است محصولات و خدمات با کیفیت را در زمان مشخص و با هزینه مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.برای دریافت اطلاعات در زمینه خرید محصولات ایران سایه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

برای آن دسته از افرادی که ساکن تهران نیستند نمایندگی های رسمی ایران سایه در شهرهای مختلف ایران وجود دارد که می توانند با مراجعه به نمایندگی های بخش فروش، سایبان برقی دوطرفه با پارچه کره ای را انتخاب و خریداری نمایند.

پارچه سایبان دوطرفه

پارچه سایبان دوطرفه استفاده شده در سازه مورد نظر کره ای یا PVC است .این پارچه ها به علت ساختار تولید و ساختار الیافی که دارند،باعث عدم جذب رطوبت و باران در مقابل پارگی و پوسیدگی مقاوم هستندمی توان قابلیت های دیگری همچون چاپ لوگو و مطالب تبلیغاتی به عنوان سایبان تبلیغاتی استفاده کرد.برای مشاوره و اطلاع از قیمت سایبان دوطرفه با پارچه کره ای با دفتر فروش شرکت  تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما مشتریان محترم هستند.

سایبان دوطرفه با پایه یو

سایبان دوطرفه پایه یو مشاهده شده در تصویر فوق توسط مجموعه ایران سایه تولید شده است.این سایبان به خاطر ساختار متفاوتی که نسبت به پایه های عمودی دارند از استقامت بالاتری برخوردار هستند.قطعات سازه از  آلومینیوم فابریک،دارای دو بازویی برای سهولت در باز و بسته شدن ،پارچه سایبان دو طرفه کره ای و دارای موتور تیوبلار می باشد.موتور سایبان های برقی (TSP) به علت سفارشی بودن کالا کیفیت بالایی دارند.ودر طول زمان دچار مشکل نمی شود.

سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

مقاله سایبان دوطرفه با پارچه کره ای

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.