سقف متحرک آفتابگیر حیاط
۲۲
خرداد

سقف متحرک (برقی) آفتابگیر حیاط

سقف متحرک آفتابگیر حیاط

سقف متحرک آفتابگیر حیاط (Electric roof of the yard) از سازه های جدید و مدرن در صنعت ساختمان سازی است.سقف متحرک آفتابگیر حیاط سازه ای کاربردی و لوکس می باشد که برای پوشش فضای باز حیاط ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری استفاده می شود.

سقف متحرک از پرفروش ترین محصولات شرکت های طراحی و ساخت انواع سایبا و سقف برقی محسوب می شود زیرا علاوه بر زیبایی و شیک بودن سازه،مقاومت و استقامت بالایی دارد از تابش مستقیم خورشید به داخل جلوگیری می کند.

مجموعه ایران سایه با سال ها فعالیت و اعتبار برجسته در طراحی و تولید انواع سایبان اتوماتیک و سایبان ثابت و انواع سقف برقی توانسته است در این سال ها با ارائه محصولات و خدمات برتر به مشتریان با کیفیت ترین محصولات را به بازار فروش عرضه نماید.

در ادامه در این مقاله می خواهیم شما را با مزایای نصب و راه اندازی سقف متحرک آفتابگیر حیاط و چگونگی طراحی و ساخت ان ها بیشتر آشنا کنیم.با کارشناسان ما در مجموعه ایران سایه همراه باشید تا اطاعات مفیدی و مناسبی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

طراحی و ساخت سقف متحرک آفتابگیر حیاط

امروزه به دلیل کمبود جا در ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری ،مکان بدون استفاده به عنوان مشکل مهم و اساسی محسوب می شوند.سقف برقی آفتابگیر یا سایبان تمام اتوماتیک که به ان سقف تاشو یا جمع شونده نیز می گویند کاربرد بسیار گسترده و فراوانی در پوشش فضاهای باز و بدون استفاده ایفا می کند.با طراحی و ساخت سقف متحرک آفتابگیر حیاط می توانید از این فضا به عنوان محیطی برای برگزاری دورهمی های دوستانه و خانوادگی یا پارکینگ وسایل نقلیه و .. استفاده کنید.

سقف متحرک آفتابگیر حیاط به دلیل شکل ظاهری زیبایی که دارند و سبک بودن ان ها در مقایسه با سقف های آجری امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.این نوع سقف را می توان به عنوان پوشش محیط های مختلف از جمله رستوران، کافی شاپ، استخرهای روباز ، تراس یا بالکن ساختمان، الاچیق و پارکینگ استفاده کرد.

مزایای نصب سقف متحرک آفتابگیر حیاط

از مهم ترین مزایای نصب و راه اندازی انواع سایبان برقی و سقف برقی در حیاط ساختمان و اماکن مختلف می توان به زیبایی و جلوه زیبا به محیط، جلوگیری از تابش اشعه نور خورشید به وسایل و افراد، جلوگیری از نفوذ آب به داخل ساختمان و بارش های برف و باران در روزهای مختلف سال، جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان، احساس امنیت و آرامش را اشاره کرد.

شما می توانید با مشاوره رایگان در زمینه انتخاب و خرید سایبان برقی یا سقف متحرک بهترین و با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید.هدف ما در این مجموعه جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات برتر به آن ها می باشد.

هزینه راه اندازی سقف متحرک آفتابگیر حیاط

برای اطلاع از هزینه های راه اندازی سقف متحرک آفتابگیر حیاط می توانید به سایت مجموعه ایران سایه مراجعه کنید.همکاران ما در این مجموعه کلیه هزینه های مربوط به راه اندازی و نصب سایبان و سقف برقی را برای شما توضیح خواهند داد.هزینه های نصب و راه اندازی شامل میزان ساعات کار نصب و راه اندازی محصولات و دستمزد کارگر و نوع و ابعاد سایبان و سقف برقی می شود.

قیمت سقف برقی آفتابگیر حیاط

سقف های متحرک و جمع شوند که به عنوان پوشش و سایبان فضای باز بیرون ساختمان استفاده می شود با توجه به طراحی و نوع متریال به کاررفته در ساخت آن، برند و شرکت تولید کننده ، نصب تجهیزات مدرن و هوشمند بر روی ان قیمت گذاری می شوند.برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از لیست قیمت محصولات ایران سایه می توانید به سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید.

فروش سقف متحرک آفتابگیر حیاط

ایران سایه با تجربه فراوان در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان و سقف برقی و کیفیت بالای محصولات خود توانسته است در این سال ها فروش فوق العاده ای داشته باشد.کیفیت و قیمت مناسب محصولات ایران سایه دوگزینه مهم و اساسی فروش بالای این مجموعه محسوب می شود.

پروژه اجرای سقف برقی آفتابگیر حیاط

با مشاهده پروژه های نصب و راه اندازی سایبان و سقف برقی آفتابگیر حیاط منازل مسکونی یا ساختمان های اداری و تجاری و .. می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.برای مشاهده پروژه های اجرا شده توسط تیم حرفه ای و تخصصی مجموعه ایران سایه به سایت رسمی مجموعه مراجعه فرمایید.همکاران ما در این مجموعه با صبوری می توانند شما عزیزان را راهنمایی کنند و مشاوره رایگان در اختیار آن ها قرار دهند.

نمایندگی فروش سقف متحرک آفتابگیر حیاط

ایران سایه محصولات متنوع و با کیفیتی را تولید و به بازار فروش عرضه می کند از این رو برای دسترسی راحت مشتریان خود به محصولات با کیفیت خود در نظر گرفته است که نمایندگی های رسمی خود را در سراسر کشور جهت راحتی مشتریان ایجاد کند.البته شما می توانید با مراجعه به سایت آدرس دقیق نمایندگی های رسمی این مجموعه را دریافت کنید و در صورت نیاز به نمایندگی شهر خود مراجعه کنید.

مجموعه ایران سایه همیشه و در همه حال نظر مشتریان خود را چه با ارائه خدمات برتر و با کیفیت و چه با طراحی و تولید محصولات با کیفیت جلب می کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نصب و راه اندازی سقف برقی حیاط

همان طور که می دانید سقف برقی حیاط مسکونی جهت پوشش فضای باز بیرون و جلوگیری از بارش باران در روزهای بارانی و جلوگیری از تابش نور خورشید به داخل نصب و راه اندازی می شود.خدمات نصب و راه اندازی محصولات به اندازه طراحی و تولید محصولات اهمیت دارد زیرا کوچکترین مشکل در زمان نصب و راه اندازی سایبان امکان ایجاد حوادث جبران ناپذیر را خواهد داشت.

مجموعه ایران سایه با برخورداری از نیروی متخصص و کاربلد در زمینه اجرای پروژه نصب و راه اندازی سقف برقی می تواند شما عزیزان را کمک کند.شما با مراجعه به سایت رسمی ایران سایه می توانید از خدمات مختلف مجموعه از جمله خدمات نصب و راه اندازی سقف برقی، خدمات تعمیر یا تعویض قطعات آن بهره مند شوید.

سقف متحرک آفتابگیر حیاط

مقاله سقف متحرک آفتابگیر حیاط

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.