سقف متحرک رستوران
۲۲
خرداد

سقف متحرک (برقی) رستوران در ولیعصر

سقف متحرک رستوران

سقف متحرک رستوران (Restaurant Movable Roof) انتخاب مدرن و ایده آل برای محوطه باز رستوران و کافی شاپ ها می باشد که با خرید و نصب سقف برقی می توان بر جذابیت هر چه بیشتر فضای باز بیرون رستوران و کافی شاپ افزود.با انتخاب و خرید سقف متحرک رستوران زیبایی و مدرنیته بودن را می توان برای فضا فراهم کرد.

این نوع از سقف های برقی در انواع سقف برقی پلی کربنات و سقف برقی شیشه ای در بازار موجود هستند با نصب هر یک از سقف های برقی می توانید از نور طبیعی رستوران و زیبایی آسمان صاف در روز و شب استفاده کنید.در ادامه می خواهیم شما را با طراحی سقف های متحرک رستوران و مزایای نصب و راه اندازی سقف متحرک رستوران آشنا کنیم.

طراحی سقف متحرک رستوران

طراحی سقف متحرک رستوران در شرکت های ساخت و تولید سایبان برقی و سایبان ثابت انجام می شود که برای جذابیت و زیبایی هر چه بیشتر فضای باز بیرون رستوران یا کافی شاپ انجام می شود.همانطور که در بخش قبل بیان کردیم،سقف متحرک شیشه ای یا پلی کربنات برای رستوران و کافی شاپ انتخاب می شوند.

انتخاب و خرید سقف متحرک رستوران امکان استفاده از نور طبیعی و زیبایی شب را در فضای باز بیرون رستوران فراهم می کند و هم چنین با باز و بسته شدن سقف برقی تهویه هوا به طور کامل در رستوران و کافی شاپ انجام می شود.

تولید سقف متحرک رستوران

طراحی و تولید انواع سایبان اتوماتیک و سقف برقی رستوران در مجموعه ایران سایه زیر نظر متخصصان و کارشناسان فنی انجام می شود.این مجموعه با سال ها فعالیت و ارائه خدمات برتر به مشتریان توانسته است با تولید و عرضه محصولات با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به سایت رسمی ایرتن سایه با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید و اطلاعات مفیدی را در این زمینه کسب کنید.هدف ما در این مجموعه ارائه محصول و خدمات با کیفیت به مشتریان می باشد.

مزایای نصب سقف متحرک رستوران

نصب سقف متحرک در مجموعه رستوران و کافی شاپ هایی که دارای فضای باز در بیرون ساختمان اصلی هستند مزیت های فراوانی دارد از مهم ترین آن ها می توان به جلوگیری از تابش مستقیم خورشید در روزهای گرم و آفتابی،جلوگیری از نفوذ آب و نشستن گرد و غبار در محیط ،زیبایی و جذابیت فضای رستوران و لذت بردن از هوای صاف، دلپذیر و..

هزینه ساخت سقف متحرک رستوران

طراحی و ساخت سقف های متحرک رستوران هزینه هایی را به همراه دارد که در ادامه به توضیح آن ها میپزدازیم.برای ساخت سقف متحرک ابتدا باید ابعاد و اندازه فضای باز رستوران یا کافی شاپ را داشته باشیم.با توجه به اندازه و مساحت فضای مورد نظر می توانیم مراحل تولید سایبان برقی یا سقف متحرک را شروع کنیم.

انتخاب مواد اولیه مناسب و با کیفیت برای ساخت سازه و پوشش سقف برقی بسیار اهمیت دارد زیرا کیفیت بالای این مواد علاوه بر زیبایی سقف برقی موجب افزایش طول عمر سقف و کارایی بالای آن در زمان باز وبسته شدن سقف برقی می شود.استقامت و مقاومت سقف برقی بالا می رود و همین موضوع رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی بازویی، سقف متحرک یا برقی می توانید به ساین ایران سایه مراجعه فرمایید .مشاورین ما در بخش فروش تمامی سوالات شما مشتریان عزیز را پاسخ خواهند داد.

خرید سقف متحرک رستوران

برای انتخاب و خرید انواع سقف برقی نیاز به آگاهی و دانش کافی در این زمینه است تا از کارایی و مقاومت سازه مطمئن شوید و پس از آن اقدام به خرید محصول نمایید.همکاران ما با صبر و حوصله مشتریان را در زمان انتخاب و خرید محصولات طراحی شده ایران سایه راهنمایی خواهند کرد.

جهت برقراری ارتباط با بخش مشاوره ای مجموعه ایران سایه می توانید به سایت مراجعه فرمایید.همکاران ما در بخش مشاوره ای با توجه به نیاز و خواسته مشتریان محصولات را معرفی می کنند تا در صورت تایید مشتری محصول ثبت سفارش و خریداری گردد.

اجرا و راه اندازی سقف متحرک رستوران

سقف های برقی با دقت طراحی و تولید می شوند و در زمان اجرا و راه اندازی آن ها نیز باید ایمنی و امنیت آن ها بررسی شود تا مشکلی در زمان باز و بسته شدن سقف متحرک ایجاد نشود.از خدمات مهم و برتر ایران سایه می توان به نصب و راه اندازی سقف متحرک رستوران و کافی شاپ اشاره کرد.

مشاورین و کارشناسان ما در این مورد شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه های خدمات شرکت ایران سایه به سایت رسمی مجموعه مراجعه فرمایید.همکاران ما در بخش مشاوره شما عزیزان را کمک خواهند کرد.

نمایندگی فروش سقف متحرک رستوران

ایران سایه شرکت طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و سایبان برقی و سقف متحرک در ایران است که به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه فعالیت می کند.این مجموعه به خاطر دسترسی راحت مشتریان خود به محصولات و خدمات تعمیر و تعویض قطعات سایبان برقی و سقف متحرک در نظر دارد نمایندگی های رسمی خود در سراسر کشور ایجاد نماید.

در این میان نمایندگی های مجاز ایران سایه در شهرهای بزرگ ایران فعالیت می کنند که می توانید با مراجعه به هر یک از آن ها از خدمات و محصولات ایران سایه بهره مند شوید.هدف ما در ایران سایه ارائه خدمات برتر و با کیفیت به افراد در زمان کوتاه و قیمت مناسب می باشد.

پروژه نصب سقف متحرک رستوران ولیعصر

در تصویر پروژه نصب و راه اندازی سقف متحرک ( برقی ) رستورانی در ولیعصر را مشاهده می کنید که توسط تیم حرفه ای و تخصصی ایران سایه با دقت و حساسیت بالا و رعایت نکات ایمنی و استانداردهای لازم انجام گرفته است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وبسایت مجموعه ایران سایه مراجعه فرمایید و از خدمات مشاوره ای رایگان این مجموعه بهره مند شوید.همکاران ما با معرفی محصولات و مشاوره مناسب در این زمینه مشتریان محترم را در زمان انتخاب و خرید سقف برقی یا سایبان تمام اتوماتیک راهنمایی می کنند.

سقف متحرک رستوران

مقاله سقف متحرک رستوران

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.