سایبان دوطرفه رستوران
۰۴
اسفند

سایبان دوطرفه ها در محوطه رستوران

سایبان دوطرفه رستوران

سایبان دوطرفه رستوران (Bilateral restaurant canopies) یکی از پرطرفدارترین انواع سایبان ها در مجموعه ایران سایه است.این محصول برای پوشش فضای باز بیرون رستوران و کافی شاپ و هتل کاربرد دارد.سایبان دوطرفه رستوران به منظور جلوگیری از تابش نور خورشید و محافظت و مراقبت از افراد در برابر شرایط جوی ناپایدار و بارندگی های برف و باران نصب می شود.

مجموعه ایران سایه با کادر حرفه ای و مجرب در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی و سایبان ثابت در این سال ها توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و مقاوم نظر مشتریان خود را جلب و رضایت آن ها را بدست آورد.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه مراحل تولید سایبان برقی و انتخاب بهترین سایبان برای فضای باز بیرونی رستوران و کافه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

همکاران ما در مجموعه ایران سایه آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص انتخاب و خرید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت چتری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان دوطرفه رستوران و کافی شاپ، سایبان بازویی، سایبان تمام اتوماتیک و .. می باشد.لیست قیمت محصولات شرکت ما را می توانید با مراجعه به بخش فروش مشاهده فرمایید.

نصب سایبان دوطرفه رستوران

نصب و اجرا انواع سایبان های برقی و سایبان دوطرفه رستوران نیاز به تجربه و تخصص دارد که تنها توسط شرکت های متخصص در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های برقی و ثابت باید انجام شود.مجموعه ایران سایه شرکت تخصصی در زمینه طراحی و ساخت محصولات با کیفیت و مقاوم در برابر تابش مستقیم خورشید و بارندگی می باشد و محصولات خود را زیر نظر افراد فنی و باتجربه تولید می کند.

کادر حرفه ای ایران سایه با سال ها تجربه و تخصص در این زمینه توانسته است با تجهیزات و تکنولوژی مدرن محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را در زمان کوتاه تهیه و تولید نماید.برای دریافت هزینه نصب و اجرا انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت می توانید با مراجعه به آدرس سایت ایران سایه با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

قیمت سایبان دوطرفه رستوران

سایبان ها به دو دسته کلی سایبان برقی و سایبان ثابت تقسیم می شوند.سایبان های برقی در مقایسه با سایبان های ثابت قیمت بالاتری دارند زیرا با نصب موتور الکتریکی و تجهیزات مدرن بر روی سایبان قیمت آن نسبت به سایبان های ثابت بیشتر می شود.برای اطلاع از قیمت سایبان دوطرفه رستوران و کافی شاپ می توانید با مراجعه به بخش پروژه سایبان های ایران سایه تمام نمونه کارهای طراحی و تولید شده شرکت ایران سایه را مشاهده نمایید.

فاکتورهای مهم که در تعیین قیمت سایبان دوطرفه رستوران موثر هستند شامل متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان،نوع و جنس پارچه سایبان، نوع کاربری سایبان، برند و شرکت سازنده ، تجهیزات و یراق آلات نصب شده بر روی سایبان همه از موارد مهم در تعیین قیمت سایبان های دوطرفه رستوران و کافی شاپ محسوب می شود.برای دریافت قیمت سایبان های برقی و سایبان ثابت ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه با کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه مشورت داشته باشید.آن ها آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات با کیفیت به شما مشتریان محترم می باشند.

خرید سایبان دوطرفه رستوران

محصولات تولید شده در شرکت ایران سایه با توجه به متریال به کار رفته در طراحی و ساخت آن ها و جنس پارچه و نوع کاربرد سایبان قیمت گذاری می شوند.ابعاد و اندازه سایبان ، مساحت و متراژ از موارد مهم در تعیین قیمت سایبان های تولید شده توسط ایران سایه می باشد.مهندسان بخش فنی در این مجموعه با آموزش های لازم و گذراندن دوره های تکمیلی در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی و سایبان ثابت تجربه و دانش کافی را به دست آورده اند.

برای خرید محصولات مختلف این مجموعه و انتخاب و خرید سایبان دوطرفه رستوران و کافی شاپ می توانید به بخش فروش سایت مراجعه فرمایید و یا با مراجعه به دفتر فروش مجموعه ایران سایه با کارشناسان و مشاورین ما مشورت های لازم را داشته باشید.آن ها شما را در زمینه انتخاب و خرید بهترین و با کیفیت ترین سایبان راهنمایی خواهند کرد.برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت محصولات ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه با کارشناسان در ارتباط باشید.

نمایندگی سایبان دوطرفه رستوران

محصولات با کیفیت و مرغوب ایران سایه طرفداران بسیاری در سراسر کشور دارد.از این رو ایران سایه برای تضمین کیفیت و ارائه خدمات مختلف به مشتریان خود نمایندگی های معتبر و رسمی خود را در سراسر کشور قرار داده است.آن دسته از افرادی که قصد خرید سایبان تمام اتوماتیک ایران سایه را دارند و در تهران ساکن نیستند می توانند با مراجعه به نمایندگی های رسمی این مجموعه خرید خود را انجام دهند.

نمایندگی های رسمی مجموعه ایران سایه کلیه خدمات را از جمله نصب و اجرا انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت،تعمیر و سرویس انواع سایبان های برقی و ثابت را زیر نظر افراد متخصص و آموزش دیده انجام می دهد.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه انتخاب و خرید محصولات ایران سایه،استفاده از خدمات برتر و با کیفیت این مجموعه می توانید با مراجعه به آدرس شعب و نمایندگی های رسمی ایران سایه خرید مطمئن و با کیفیت داشته باشید.

عکس سایبان دوطرفه رستوران

سایبان محوطه مشاهده شده در تصویر نمونه کار شده در رستوران  می باشد.که فضایی عالی به محوطه رستوران بخشیده و باعث خدمات رسانی بهتر برای خانواده هایی که علاقمند فضای باز هستند.یکی از مزایای استفاده از سایبان می توان به مقاومت در برابر نور خورشید و باران اشاره کنیم.برای مشاوره و خرید با دفتر فروش مجموعه  ایران سایه تماس بگیرید.کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما مشتریان محترم می باشند.

همان طور که بیان کردیم سایبان دوطرفه رستوران در تصویر مشاهده می کنید تولید شده توسط  مجموعه ایران سایه می باشد و از متریال با کیفیت در ساخت بازویی آلومینیومی استفاده شده است ،باکس آلومینیومی ،موتور تیوبلار ،قوطی پایه ۸*۸، جنس پارچه از الکرولیک اسپانیایی و یک فنر ارتجاعی قوی که عملیات کشش و رها سازی را انجام می دهد همه نشان دهنده استقامت و کیفیت محصولات تولید شده توسط شرکت ایران سایه می باشد.

مقاله سایبان دوطرفه رستوران

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.