پارچه سایبان پی وی سی
۲۷
فروردین

پارچه سایبان پی وی سی

پارچه سایبان پی وی سی

پارچه سایبان پی وی سی (PVC awning fabric) چیست؟ اگر بخواهیم مختصر این پارچه را برای شما توصیف کنیم ، میگوییم پارچه های ضد آبی که از چند لایه ساخته شده است پارچه های سایبان پی وی سی به دلیل موادی که در ساخت آن استفاده شده است،مقاومت بالایی دارد  ودر مقابل آن طول عمر زیادی دارد .بنابراین نیاز به خرید دوباره پارچه سایبان ندارید چون این پارچه چندین سال برای شما میماند.

ضد آب و ضد آتش از ویژگی های پارچه سایبان پی وی سی (pvc) بوده که بهتر است بدانید این پارچه ها انواع مختلف و گوناگونی دارند.پارچه های سایبان پی وی سی مقرون به صرفه بوده ، محکم و سبک است و در موقع نصب آن بسیار آسان و سریع نصب می شود.طول عمر بیشتری نسبت به پارچه های دیگر دارد.از زمینه های کاربرد پارچه پی وی سی به ساخت سایبان برقی می توانیم اشاره کنیم.

مزایای پارچه سایبان پی وی سی

پارچه پی وی سی یکی از بهترین پارچه های ضد آب و مقاوم در شرایط آب و هوایی مختلف بوده که امروزه جایگزین مناسبی برای پوشش سایبان های برقی وسایبان ثابت محسوب می شود.مجموعه ایران سایه با کادر حرفه ای و مجرب در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت با استفاده از پارچه سایبان پی وی سی محصولات با کیفیت با طول عمر بالایی را تولید و روانه بازار کنند.برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و اطلاع از لیست قیمت پارچه سایبان پی وی سی می توانید با مراجعه به آدرس سایت ایران سایه با کارشناسان و مشاورین بخش فروش در ارتباط باشید.

همکاران ما در ایران سایه آماده پاسخگویی به تمام سوالات و درخواست مشتریان محترم می باشند.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه خرید انواع سایبان بازویی ، سایبان کلاسیک، سایبان مغازه ، سایبان دوطرفه برقی ، سایبان پنجره ، سایبان چتری پایه کنار و پایه وسط می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.با ثبت سفارش خود در اولین فرصت سایبان خود را در کمترین زمان و با قیمت مناسب تحویل بگیرید.ایران سایه تمام مراحل تولید سایبان برقی را در سایت خود قرار داده است با مراجعه به آن بخش می توانید شاهد روند تولید سایبان های برقی این مجموعه باشید.

مزایا پارچه سایبان پی وی سی عبارتند از قیمت نسبتاً مناسب  و پایین در مقایسه با پارچه PTFE و ETFE انعطاف پذیری بالای پارچه به منظور ایجاد فرم هایی با انحنای زیاد در طیف رنگی بسیار بالا این محصولات را  با مقاومت کششی بسیار بالا و دوام بالای پارچه در شرایط آب و هوایی ناپایدار،مقاومت در برابر نور خورشید و عایق در برابر رطوبت و نفوذ آب کرده است.پارچه سایبان پی وی سی مقرون به صرفه بوده و به عنوان پوشش فضای سرباز از آن استفاده می شود.

قیمت پارچه سایبان پی وی سی

همان طور که که قبلا بیان کرده بودیم سایبان های تولید شده در مجموعه ایران سایه زیر نظر افراد با تجربه و متخصص در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان انجام می شود.سایبان ها به طور کلی به دو دسته برقی و ثابت تقسیم می شوند.سایبان های برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن قیمت بالاتری نسبت به سایبان های ثابت دارند.فاکتورهای مختلفی بر روی قیمت سایبان برقی و سایبان های ثابت فروشگاهی ، سایبان تبلیغاتی و سایبان مغازه ای و .. می گذارد.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با کارشناسان بخش فنی و فروش مجموعه ایران سایه در تماس باشید.

قیمت سایبان با توجه به متریال به کار رفته در ساخت ،جنس پارچه سایبان ، نوع سایبان ، برند و شرکت سازنده آن،تجهیزات و یراق آلات نصب شده بر روی سایبان،محاسبه می شود. پارچه سایبان پی وی سی یکی از بهترین انواع پارچه برای پوشش سایبان های برقی و چتری محسوب می شوند.امروزه از پارچه سایبان پی وی سی برای پوشش سایبان و بالابردن استقامت و طول عمر سایبان هایی که برای جلوگیری از تابش مستقیم خورشید و بارش های پراکنده در فضای باز نصب می شوند، استفاده می شوند.شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش مجموعه ایران سایه در تماس باشید.

از کارشناسان و مشاورین در زمینه خرید انواع سایبان تمام اتوماتیک با پارچه سایبان پی وی سی سوالات خود را پبرسید.همکاران ما در رابطه انتخاب بهترین پوشش سایبان شما را راهنمایی خواهند کرد.مجموعه ایران سایه در این سال ها توانسته است با کیفیت ترین و مقرون به صرفه ترین سایبان ها را برای استفاده در رستوران، هتل ، کافی شاپ ، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای طراحی و تولید نماید.

خرید پارچه سایبان پی وی سی

همان طور که می دانید سایبان های برقی در مقایسه با سایبان های ثابت طرفداران فراوانی برای خود پیدا کرده اند .یکی از دلایل خرید سایبان های برقی علاوه بر زیبایی ، لوکس بودن سایبان می توان به ایجاد امنیت و راحتی در زمان باز و بسته شدن سایبان اشاره کرد. پارچه سایبان پی وی سی را می توان در نمونه های سایبان برقی استفاده کرد و مقاومت سایبان را در برابر شرایط جوی نامناسب چند برابر کرد.

مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه و فعالیت گسترده در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان برقی و سایبان ثابت توانسته است با استفاده از پارچه پی وی سی برای سایبان کیفیت و مقاومت محصولات خود را افزایش دهد.مشتریان این مجموعه با خرید سایبان برقی دوطرفه با پارچه پی وی سی برای مدت طولانی از این سایبان می توانند در مناطق مختلف که دارای شرایط آب و هوایی نامساعد هستند، استفاده کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید انواع سایبان برقی فول باکس با پوشش پی وی سی می توانید با مراجعه به آدرس وبسایت مجموعه با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.هدف مجموعه ما جلب رضایت مشتریان با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت می باشد.

نمایندگی سایبان برقی پی وی سی

مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه و مهارت بالا در زمینه طراحی و ساخت سایبان های برقی و ارائه خدمات برتر نصب و راه اندازی سایبان ، تعمیر و سرویس محصولات با ضمانت پس از تعویض قطعات طرفداران زیادی را در سراسر نقاط کشور پیدا کرده است.نمایندگی سایبان برقی ایران سایه در شهرهای بزرگی از جمله تهران ، مشهد، اصفهان، خوزستان و .. فعالیت می کنند.

پارچه سایبان پی وی سی

مقاله پارچه سایبان پی وی سی

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.