ساخت سایبان خودرو
۰۷
آذر

ساخت سایبان خودرو

ساخت سایبان خودرو

ساخت سایبان خودرو : امروزه برای جلوگیری از قرارگیری خودرو در برابر عوامل جوی از خدمات ساخت سایبان خودرو بهره می برند. مهم ترین و عمومی ترین هدف از ساخت سایبان خودرو جلوگیری از برخورد اشعه نور خورشید در فصول گرم و بارش برف و باران در فصول سرد به خودرو می باشد.

در ساخت سایبان خودرو از فلز آلومینیم بهره می برند. این فلز در عین سبکی از استحکام بالایی برخوردار می باشد. استفاده از آلومینیم در ساخت سایبان خودرو سبب عدم زنگ زدگی و خوردگی سازه این سایبان خواهد شد. ساخت سایبان خودرو به خصوص در فضاهای باز تری مانند محوطه کارخانه و… بایستی به گونه ای باشد که در برابر باد و یا بارش شدید برف و باران مقاومت بالایی داشته باشد.

جنس پارچه به کار رفته شده در ساخت سایبان خودرو متفاوت است. پارچه بزرنتی از پارچه های پر طرفدار در ساخت سایبان خودرو است. استفاده از این پارچه در ساخت سایبان خودرو آن را در برابر باران و خورشید بسیار مقاوم نماید.

در فضاهای کاری و اداری از ساخت سایبان خودرو می توان در جهت تبلیغات نیز بهره برد. ساخت سایبان خودرو تبلیغاتی در محیط کارخانه و یا فضای شرکتی شما می تواند نمایش بسیار زیبایی از برند را نشان دهد.

ساخت سایبان خودرو در انواع مختلفی صورت می گیرد. ساخت سایبان خودرو متحرک، ساخت سایبان خودرو فول باکس و … تنها چند نمونه از انواع سایبان خودرو می باشد. همچنین ساخت سایبان خودرو در سایز های مختلفی صورت می گیرد. ساخت سایبان خودرو دوطرفه نیز یکی از پر طرفدار ترین انواع سایبان خودرو برای محیط کارخانه ای می باشد. استفاده از ساخت سایبان خودرو دوطرفه با استفاده حداقل سازه بیشترین تعداد پارکینگ را ایجاد خواهد کرد. علاوه بر آن زیبایی ساخت سایبان خودرو دوطرفه زیبایی خاصی نیز به محیط خواهد بخشید.