سایبان فول باکس
۱۶
بهمن

سایبان فول باکس

سایبان فول باکس

سایبان فول باکس (Full Box Awnings) به دلیل ظاهر جدید ، زیبایی و کارایی مناسب جزو یکی از پرطرفدارترین و با کیفیت ترین محصولات مجموعه ایران سایه می باشد.به طور کلی سایبان را به منظور جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و نفوذ رطوبت و آب به داخل ساختمان استفاده می کنند.سایبان ها انواع مختلفی دارند و به دو دسته کلی سایبان برقی و سایبان ثابت تقسیم می شوند.

یکی از بهترین و کارآمد ترین انواع سایبان که امروزه در ایران استفاده می شود،سایبان فول باکس نام دارد.مجموعه ایران سایه یکی از شرکت های طراحی و تولید کننده انواع سایبان در ایران می باشد که با طراحی و تولید انواع سایبان برقی مغازه، سایبان تبلیغاتی ، سایبان برقی بازویی، سایبان چتری ، سایبان کلاسیک و سایبان برقی دوطرفه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

آن دسته از افرادی که قصد سفارش یا خرید محصولات با کیفیت و مستحکم را دارند می توانند با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشند و از راهنمایی این عزیزان در خصوص انتخاب بهترین و با کیفیت ترین سایبان برای فضای بیرونی بهره مند شوند.همکاران ما در ایران سایه آماده ارائه خدمات به مشتریان محترم می باشند.

مشخصات سایبان فول باکس

سایبان فول باکس یکی از پرطرفدارترین سایبان های برقی در بازار فروش است که در ایران این نوع سایبان را با نام سایبان برقی فول کاست می شناسند.سایبان فول باکس ،سایبان برقی پوشش دار است که علاوه بر زیبایی خود دارای کیفیت و استقامت در برابر شرایط جوی ناپایدار و ظاهر شیک و مدرن می باشد.

مجموعه ایران سایه با کادری حرفه ای و مجرب در زمینه طراحی و تولید انواع سایبان برقی و سایبان ثابت توانسته است در این سال ها با عرضه محصولات با کیفیت و ارائه خدمات برتر به مشتریان مخاطبان بسیاری را در سراسر کشور پیدا کند.به همین دلیل این مجموعه دارای نمایندگی های معتبر در سراسر نقاط کشور می باشد که فعالیت رسمی زیر نظر شعبه مرکزی مجموعه ایران سایه می باشند.

از مشخصات مهم سایبان فول باکس می توان به این موضوع اشاره کرد که پوشش سایبان پس از جمع شدن درون یک محفظه آلومینیومی مستحکم قرار می گیرد و از خطرات و فرسایش احتمالی پوشش سایبان جلوگیری می کند.برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

مزایای سایبان فول باکس

همان طور که قبلا اشاره کرده بودیم سایبان فول باکس به دلیل ساختار زیبا و منحصر به فرد و مدرن در برابر سایر سایبان های تولید شده طرفداران بسیاری دارد و جزو محبوب ترین محصولات مجموعه ایران سایه می باشد.این محصول در بازار داخلی و خارجی بیشترین فروش را دارد. در ادامه به بررسی مزایای این سایبان می پردازیم.

جنس سازه سایبان آلومینیوم بوده و در برابر هر گونه خطری مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.بی صدا و آرام باز و بسته شدن سایبان فول باکس از دیگر مزایای مهم این نوع از سایبان برقی مجموعه ایران سایه محسوب می شود و بدون ایجاد صدا و آلودگی صوتی سایبان باز و بسته می شود.موتور سازه با بالاترین قدرت و توان می باشد که کارکرد سایبان فول باکس را کاهش داده و بهترین عملکرد را در زمان استفاده از این سایبان به نمایش می گذارد.

از مهم ترین مزایای استفاده از این نوع سایبان می توان به قابلیت تنظیم زاویه سایبان اشاره کرد که در هر زمان و موقعیت مکانی می توان زاویه سایبان را بدون دخالت دست تغییر دهیم.از الکترواستاتیک مرغوب برای رنگ سازه استفاده می شود که سازه را در برابر خوردگی و زنگ زدگی و سایر تغییرات و شرایط محیطی محافظت می کند.شما می توانید برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه انتخاب و خرید انواع سایبان با مشاورین ما در تماس باشید.

قیمت سایبان فول باکس

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت سایبان های برقی و سایبان دستی وجود دارد.از مهم ترین آن ها می توان به متریال به کار رفته در طراحی و ساخت سایبان، ابعاد و اندازه سایبان، جنس پوشش سایبان، متراژ و مساحت فضای باز، برند و شرکت سازنده سایبان و نوع سایبان اشاره کرد.

به طور کلی سایبان های برقی در مقایسه با سایبان های ثابت یا دستی قیمت بالاتری دارند زیرا با نصب موتور تیوبلار بر روی سایبان جهت باز و بسته کردن پوشش و تغییر زاویه سایبان کار را برای کاربران خود آسان کرده است و همین موضوع قیمت سایبان برقی را بالا برده است.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت محصولات تولید شده توسط مجموعه ایران سایه و هم چنین اطلاع از قیمت خدمات نصب و راه اندازی ، تعمیر و سرویس سایبان، تعمیر و تعویض قطعات سایبان به وبسایت مجموعه ایران سایه مراجعه فرمایید و با مشاورین و کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید. همکاران ما در ایران سایه شما را راهنمایی خواهند کرد.

خرید سایبان فول باکس

کارشناسان ما در ایران سایه می توانند مشتریان محترم را در انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین نوع سایبان با در نظر گرفتن شرایط محیط و نیاز آن ها و بودجه در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان تمام اتوماتیک فول باکس ، سایبان چتری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان کلاسیک ، سایبان بازویی و غیره را به شما معرفی کنند.

مجموعه ایران سایه با کادر حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی و تولید سایبان ، تست استقامت سایبان برقی و نصب و راه اندازی سایبان برقی را در کوتاه ترین زمان با بهترین قیمت برای مشتریان خود انجام می دهد.شما می توانید برای دریافت اطلاعات لازم در این زمینه با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید و از آن ها در خصوص انتخاب بهترین سایبان کمک بگیرید.

نصب سایبان فول باکس

نصب و راه اندازی سایبان فول باکس نیاز به تخصص و آموزش و تجربه دارد که افراد مجموعه ایران سایه با آموزش و مهارت و تجربه کافی توانسته است این کار را با دقت و حساسیت بالا انجام دهند.نصب و اجرا سایبان تمام اتوماتیک به اندازه طراحی و تولید آن حساس است و باید توسط افراد متخصص و با تجربه انجام شود در غیر این صورت مشکلات و خسارت های جانی و مالی را به همراه خواهد داشت.

سایبان فول باکس

مقاله سایبان فول باکس

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.