سایبان برقی دوطرفه
۰۵
دی

سایبان برقی دوطرفه

سایبان برقی دوطرفه

یکی از سایه بان های موجود در بازار سایه بان برقی دوطرفه است که برای پوشاندن فضاهای باز مثل فضای باز کافی شاپ و رستوران، استخر های روباز استفاده می شود. سایبان برقی دوطرفه از دو سایبان که متقارن بوده و بر روی یک پایه یا ستون آلومینیومی قرار گرفته، ساخته می شود. از ویژگی های سایه بان برقی دوطرفه می توان به زیبایی، سهولت در باز و بسته شدن، سادگی و به صرفه بودن اشاره کرد. استفاده از موتور برقی باعث می شود که بتوانیم از فضای خود در برابر نور شدید آفتاب حافظت کنیم. سایه بان برقی دوطرفه به دلیل قابلیت باز شوندگی از هر دو طرف فضای بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند. استفاده از تکنولوژی پیشرفته در تولید سایبان دوطرفه، باعث شده تا این محصول به سرعت بتواند جایگزین انواع دیگر سایبان ها شود.

ساختار سایه بان دوطرفه

شاید برای شما جالب باشد قبل از خرید سایبان برقی دوطرفه، اطلاعاتی در مورد ساختار آن داشته باشید. ساختار و طراحی جالب این محصول باعث شده تا تمایل برای استفاده از آن روز به روز افزایش یابد. سایبان برقی دوطرفه از دو سایبان بازویی تشکیل شده است که به طور حرفه ای ساخته شده اند و افراد ماهری به هنگام نصب، آنها را بر روی یک سازه فلزی نصب و اجرا می نمایند. این خاصیت موجب شده تا دو بازو از یکدیگر مستقل باشند و بتوان به تنهایی هر کدام از بازوها را باز و بسته کرد. این ویژگی باعث شده تا در صورت عدم نیاز به فضای بزرگتر، فقط یکی از بازو ها را باز کرده و استهلاک کمتری برای سایبان برقی دوطرفه خواهد داشت.

کاربرد سایه بان برقی دوطرفه

سایبان برقی دوطرفه رستوران

از جمله استفاده های کاربردی این سایبان رستوران ها و کافه ها می باشد. از آنجایی که صرف غذا در فضای باز بسیار لذت بخش است، صاحبان این کسب و کار با نصب یک سایبان برقی دوطرفه امکان پذیرایی در فضای باز را برای مشتریان خود فراهم می نمایند.

سایبان برقی دوطرفه روف گاردن

یکی دیگر از مکان هایی که سایبان برقی دوطرفه مورد استفاده قرار می گیرد، روف گاردن می باشد. با نصب این محصول می توان از زیبایی این باغچه که بر روی پشت بام است، در تمام ساعات شبانه روز لذت برد.

سایه بان برقی دوطرفه استخری

استخر های روباز یکی دیگر از مکان هایی هستند که می توان سایه بان دوطرفه را نصب نمود. استخر های روباز در تمامی فصول سال قابل استفاده هستند. می توان با نصب سایبان از تابش مستقیم نور آفتاب و بارش برف و باران بر روی استخر جلوگیری کرد.