سایبان برقی مغازه
۲۹
بهمن

سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه

سایبان برقی مغازه (Electric shop sheds) ایران سایه یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات این مجموعه می باشد که به منظور جلوگیری از ورود نور خورشید به داخل مغازه و خنک کردن فضای داخلی ساختمان استفاده می شود.سایبان ها به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت و سایبان برقی تقسیم می شوند.

سایبان های برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی بر روی آن و کنترل از راه دور برای باز وبسته کردن و تغییر زاویه سایبان بیشتر از سایبان های ثابت امروزه طرفدار پیدا کرده است زیرا دیگر نیازی به استفاده از دست برای باز و بسته کردن آن نیست.مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه در این زمینه توانسته است محصولات با کیفیت و مستحکمی را طراحی و تولید نماید.

مزایای سایبان برقی مغازه

همان طور که می دانید از سایبان به عنوان پوشش برای فضای باز بیرون ساختمان استفاده می شود تا از ورود نور خورشید و رطوبت و باران به داخل ساختمان جلوگیری شود.یکی از انواع سایبان های تولید شده توسط مجموعه ایران سایه، سایبان اتوماتیک مغازه است.سایبان برقی های مغازه را علاوه بر زیبایی و شیک بودن از تابش نور مستقیم خورشید و نفوذ آب و رطوبت به داخل ساختمان جلوگیری می کند.از سایبان های برقی مغازه به عنوان سایبان تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

سایبان های تبلیغاتی در مقایسه با روش های تبلیغاتی دیگر دائمی و مقرون به صرفه می باشند.برای استفاده از سایبان مغازه به عنوان تبلیغات بایستی طرح تبلیغات یا لوگوی برند خود را بر روی پوشش سایبان چاپ نمایید.چاپ تبلیغات بر روی سایبان تبلیغاتی بسیار ارزان تر از تبلیغات بر روی بیلبوردهای سطح شهر یا تابلوهای فلکسی تبلیغاتی است .برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ تبلیغات بر روی سایبان برقی مغازه می توانید با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.

قیمت سایبان برقی مغازه

سایبان ها با توجه به فاکتورهایی از جمله مواد اولیه به کار رفته در طراحی و ساخت سازه، ابعاد و اندازه سایبان، نوع و جنس پوشش سایبان، مساحت و متراژ فضای باز ،برند و شرکت سازنده سایبان قیمت گذاری می شوند.در این میان سایبان های برقی به دلیل نصب موتور الکتریکی و سایر تجهیزات بر روی سایبان گران تر از سایبان های ثابت می باشند.

برای دریافت لیست قیمت محصولات سایبان برقی دوطرفه، سایبان برقی بازویی، سایبان برقی چتری، سایبان اتوماتیک رستوران و کافی شاپ و غیره می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با کارشناسان بخش فروش شرکت در ارتباط باشید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.همکاران ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان محترم می باشند.

سایبان برقی مغازه ارزان

سایبان های برقی که با متریال با کیفیت و مرغوب طراحی و ساخته شوند قیمت بالایی دارند.ارزان بودن سایبان های تولیدی توسط شرکت های طراحی و تولید سایبان نشان از عدم کیفیت و استحکام آن هاست .در زمان انتخاب و خرید سایبان تمام اتوماتیک و سایبان های ثابت باید به این نکته توجه کنید که از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد. سایبان برقی مغازه ارزان قیمت گزینه مناسبی برای نصب و راه اندازی در مغازه نیست زیرا با گذشت زمان نیاز به تعمیر و تعویض قطعات دارد .

خرید سایبان برقی مغازه ارزان باعث می شود که هزینه های اضافی برای تعمیرات و سرویس سایبان های برقی از سوی مشتری پرداخت شود ،اما با خرید سایبان با کیفیت دیگر نیازی به تعمیر و سرویس سایبان در زمان کوتاه نخواهید بود.

مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان ثابت و سایبان برقی فول باکس در ایران و ارسال آن به سراسر کشور توانسته است رضایت مشتریان خود را به دست آورد.برای دریافت خدمات برتر مجموعه ایران سایه می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه مشورت داشته باشید.

نصب سایبان برقی مغازه

نصب و اجرا سایبان های برقی و سایبان ثابت مغازه یا فروشگاهی بسیار حساس و با دقت فراوان باید انجام شود. مجموعه ایران سایه با کادر حرفه ای و آموزش دیده در زمینه نصب و اجرا انواع سایبان برقی در این سال ها توانسته است خدمات با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه دهد.

مجموعه ایران سایه افرادی را برای نصب و اجرا سایبان به محل اعزام می کند تا با دقت و تمرکز بالا سایبان را در محل نصب و راه اندازی کنند.محصولات ایران سایه به دلیل استفاده از متریال مرغوب و با کیفیت دارای استحکام و دوام بالایی است.نصب و اجرا این محصولات نیز باید با دقت و با تخصص انجام شود تا مشکلاتی از جمله تخریب و ایجاد خسارت های جانی و مالی به همراه نداشته باشد.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مراجعه به بخش فنی مجموعه ایران سایه با مشاورین و کارشناسان ما در این بخش صحبت داشته باشید.آن ها شما را راهنمایی خواهند کرد و بهترین خدمات را با هزینه مناسب و در کمترین زمان ممکن ارائه خواهند داد.

نمایندگی سایبان برقی مغازه

مجموعه ایران سایه با تولید محصولات با کیفیت و با دوام در ایران توانسته است مشتریان خود را راضی نگه دارد. دلیل اصلی محبوبیت محصولات ایران سایه در میان افراد کیفیت و استحکام و دوام آن هاست.شرکت ایران سایه با برخورداری از افراد متخصص و باتجربه توانسته است محصولات با کیفیت و مرغوب را طراحی و تولید نماید و به سراسر کشور ارسال کند.

نمایندگی های رسمی ایران سایه در ایران محصولات و خدمات باکیفیت این مجموعه را به مشتریان ارائه می دهند.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مراجعه به وباسیت ایران سایه با نمایندگی های فعال در سراسر نقاط ایران آشنا شوید.خدمات و محصولات ایران سایه در این نمایندگی ها زیر نظر متخصصان و کارشناسان انجام می شود.

تصویر پروژه نصب سایبان برقی مغازه

در تصویر پروژه نصب سایبان برقی مغازه کافه انزو را مشاهده می کنید که توسط کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه اجرا و نصب شده است .مجموعه ایران سایه با کادر حرفه ای و با تجربه خود توانسته است در این سال ها خدمات و محصولات با کیفیت و مقاوم را تولید و به مشتریان محترم خود ارائه دهد.جهت برقراری ارتباط با بخش مشاوره ای به سایت ایران سایه مراجعه فرمایید.

سایبان برقی مغازه

مقاله سایبان برقی مغازه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.