سایبان تبلیغاتی مغازه
۲۹
بهمن

سایبان مغازه تبلیغاتی

سایبان تبلیغاتی مغازه

سایبان تبلیغاتی مغازه (Promotional store canopies) در تصویر فوق نصب در مشاور املاک شمیم اجرا توسط مجموعه ایران سایه می باشد.از سایه بان طراحی و نصب شده در تصویر بالا به عنوان تبلیغ بر روی سردرب مغازه، از جمله بهترین و ارزانترین نوع تبلیغ می باشد.سایبان تبلیغاتی مغازه یکی از روش های مقرون به صرفه در تبلیغات می باشد.

سایبان تبلیغاتی را می توان با چاپ طرح را لوگوی کسب و کار طراحی و تولید کرد.این نوع از سایبان های تولید شده طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است زیرا با صرف هزینه اندک می توان برای مدت طولانی از این نوع سایبان برای پوشش و تبلیغات استفاده کنیم.شما می توانید برای خرید سایبان های تبلیغاتی مغازه ای به وبسایت مجموعه ایران سایه مراجعه فرمایید.

مجموعه ایران سایه با سال ها تجربه و فعالیت گسترده در سراسر کشور توانسته است با طراحی و تولید محصولات با کیفیت و مرغوب رضایت مشتریان خود را جلب نماید.برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید سایبان تبلیغاتی مغازه می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

مشخصات سایبان تبلیغاتی مغازه

سایبان ها وسیله ای برای پوشش فضای باز بیرون می باشند که به صورت ثابت و برقی طراحی و تولید می شوند.برای محافظت مغازه در برابر تابش مستقیم نور خورشید و خنک نگه داشتن فضای داخلی ساختمان از سایبان برقی یا سایبان ثابت مغازه استفاده می شود.یکی از پرطرفدارترین محصولات مجموعه ایران سایه سایبان های تبلیغاتی مغازه ای می باشند.

با چاپ طرح یا برند کسب و کار بر روی سایبان های مغازه ای می توان از آن ها به عنوان سایبان تبلیغاتی مغازه استفاده کرد.سایبان های تبلیغاتی گزینه مناسبی برای تبلیغات کسب و کار نسبت به تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در سطح شهر و تابلوهای فلکسی می باشند زیرا هم قیمت مناسبی دارند و هم چنین می توان برای مدت طولانی از آن ها استفاده کرد.

مجموعه ایران سایه با برخورداری از افراد متخصص و مجرب در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت چتری، سایبان برقی بازویی، سایبان فروشگاهی یا مغازه ای، سایبان پنجره ای، سایبان تمام اتوماتیک و غیره می تواند شما را در این زمینه راهنمایی کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب و خرید انواع سایبان های طراحی و تولید شده مجموعه ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش مشورت نمایید و با راهنمایی آن ها بهترین محصول تولیدی ایران سایه را خریداری فرمایید.

قیمت سایبان تبلیغاتی مغازه

سایبان تبلیغاتی مغازه به نسبت سایبان های ساده مغازه قیمت بالاتری دارند زیرا هزینه طراحی و چاپ برند یا لوگوی کسب و کار به محصول اضافه می شود.به طور کلی سایبان های تولید شده به دو دسته کلی سایبان ثابت و سایبان برقی تقسیم می شوند.سایبان های برقی به دلیل نصب موتور تیوبلار بر روی سازه قیمت بالاتری نسبت به سایبان های بدون موتور دارند.

سایبان های تبلیغاتی مغازه را می توان به صورت ثابت یا برقی طراحی و تولید کرد.سایبان های برقی جهت سهولت در باز و بسته شدن پوشش سایبان و امکان تغییر زاویه از راه دور در سایبان طرفداران خود را پیدا کرده است.شما می توانید برای مشاهده لیست قیمت سایبان های تبلیغاتی نصب شده در مغازه به آدرس وبسایت ایران سایه مراجعه فرمایید.

مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش مجموعه ایران سایه شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد، تنها با مشاوره رایگان در زمان انتخاب بهترین سایبان برقی مغازه ای می توانید خرید مطمئن و مقرون به صرفه ای را از مجموعه ایران سایه داشته باشید.

خرید سایبان تبلیغاتی مغازه

انتخاب و خرید انواع سایبان اتوماتیک و سایبان ثابت نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد که کارشناسان مجموعه ما با دانش فنی و تخصص لازم در این زمینه می توانند شما را راهنمایی کنند.برای خرید محصولات مجموعه ما می توانید با کارشناسان بخش فروش ایران سایه در ارتباط باشید.

کارشناسان با بررسی شرایط موجود و میزان بودجه در نظر گرفته شده از سوی مشتریان محترم بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را به آن ها معرفی می کنند.این مجموعه با سال ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه طراحی و تولید انواع سایبان های برقی و سایبان ثابت شما را یاری می کند.

سایبان تبلیغاتی مغازه ارزان

همان طور که قبلا گفته بودیم ، سایبان تبلیغاتی با کیفیت تولید شده قیمت بالایی دارند و دلیل اصلی بالا بودن قیمت سایبان ها استفاده از متریال مرغوب به کار رفته در سایبان که موجب استحکام و مقاومت آن ها در برابر فشار و ضربه می باشد،هم چنین ابعاد و اندازه سایبان و برند و شرکت سازنده محصولات سایبانی همه از فاکتورهای مهم تعیین قیمت در سایبان می باشد.

سایبان تبلیغاتی مغازه ارزان در ایران سایه با برخورداری از ویژگی هایی چون استحکام و مقاومت بالا با قیمت مناسب نسبت به نمونه های مشابه در بازار طراحی و تولید می شود.شما می توانید برای مشاهده محصولات با کیفیت مجموعه ایران سایه به سایت ایران سایه مراجعه فرمایید و بهترین محصولات این مجموعه را از نزدیک مشاهده و خریداری فرمایید.

نمایندگی سایبان تبلیغاتی مغازه

ایران سایه با کادر حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های ثابت و سایبان برقی توانسته است در این سال ها زیر نظر مهندسان و کارشناسان فنی و کنترل کیفیت بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید نماید.کیفیت محصولات ایران سایه تنها به خاطر استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است.شما می توانید برای سفارش و خرید محصولات ایران سایه به وبسایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

ایران سایه دارای نمایندگی های فعال در سراسر کشور می باشد که زیر نظر مجموعه ایران سایه خدمات و محصولات ایران سایه را ارائه می دهند.نمایندگی های مجاز ایران سایه در شهرهای بزرگ مشهد ، اصفهان ، خوزستان و غیره فعالیت می کنند.برای آن دسته از مشتریانی که ساکن تهران نیستند و قصد دارند از محصولات ایران سایه استفاده کنند.پیشنهاد می شود که به نمایندگی های مجاز این مجموعه در شهر خود مراجعه فرمایند.نمایندگی های رسمی ایران سایه کلیه خدمات و محصولات را در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم قرار می دهند.

سایبان تبلیغاتی مغازه

مقاله سایبان تبلیغاتی مغازه

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.