سایبان مغازه کالسکه ای
۰۵
دی

سایبان مغازه کالسکه ای

سایبان مغازه کالسکه ای

استفاده از سایبان مناسب در فضاهای باز و ورودی مغازه ها یکی از ضروری ترین و کاربردی ترین وسایل است. بدون تردید یکی از زیباترین و پر استفاده ترین نوع سایبان که برای مغازه استفاده می شود، سایبان مغازه کالسکه ای است. استفاده از این سایبان برای مغازه های معمولا بیشتر از انواع دیگر سایبان است. با نگاه کردن در سطح شهر می توان مشاهده کرد که استفاده از سایبان کالسکه ای برای مغازه ها و حتی پنجره ها خیلی بیشتر از سایر سایبان ها است. سایبان مغازه کالسکه ای به خاطر شکل ظاهری و کلاسیکی که دارد، مورد توجه افراد زیادی می باشد و استفاده از آن بسیار گسترده و وسیع است. این سایه بان از ارزان ترین و قدیمی ترین نوع سایبان است.

برای زیبایی بیشتر سایبان مغازه کالسکه ای می توان از رنگ های متنوع در تولید آن استفاده کرد. ظاهر این سایبان شیک و جذاب، شبیه یک چهارم دایره می باشد. یکی از دلایل محبوبیت  این سایبان، قابلیت نصب و اجرا بر روی اندازه های مختلف دهنه تا طول ۶ متر و با باز شوندگی تا ۱/۲۰ متر را دارد. در ساخت سایبان مغازه کالسکه  ای معمولا از روکش ترانزیت استفاده می شود اما می توان با توجه به خواست و نظر مشتری از جنس های دیگری نظیر فلکس، پی وی سی دو طرفه و … نیز استفاده کرد. می توان از سایبان مغازه کالسکه ای برای تبلیغات نیز استفاده کرد، در این صورت باید در انتخاب جنس پارچه سایبان دقت شود تا تبلیغات چاپ شده کیفیت بالایی داشته باشد.

سایبان مغازه کالسکه ای به غیر از محافظت محیط در مقابل نور خورشید، باران و رطوبت، ظاهر زیبایی به نمای ساختمان می بخشد، همچنین به دلیل پوشش دهی سایبان مغازه کالسکه ای در طول روز، برای پنجره های ویلایی و مغازه ها مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل محبوبیت زیادی در بین افراد دارد.

مزایای سایبان مغاره کالسکه ای

۱- سایبان کالسکه ای نسبت به سایر انواع سایبان قیمت پایین تری دارد.

۲- به دلیل ظاهر کلاسیکی که دارد زیبایی بیشتری دارد.

۳- مقاومت و استحکام بیشتر نسبت به انواع دیگر سایبان ها دارد.

۴- از محل مورد نظر در برابر نور خورشید در زوایای مختلف به خوبی محافظت می کند.

۵- سایبان مغازه کالسکه ای به دلیل حالت آیرودینامیکی مناسبی که دارد، انتخاب مناسبی برای مناطق باد خیز است.

در تعیین قیمت سایبان مغازه کالسکه ای عواملی مانند جنس سایبان، ابعاد سایبان تاثیر مستقیمی دارد. به همین دلیل نمی توان قیمت دقیق آن را ذکر کرد. جهت اطلاع از قیمت دقیق سایبان کالسکه ای یا انواع دیگر سایبان ها می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.