سایبان چتری
۰۵
دی

سایه بان چتری

سایه بان چتری

سایه بان چتری که جزو سایبان های جمع شونده هستند ظاهری زیبا و جذاب دارند و می توانند فضایی دلنشین به وجود آورند تا از زیبایی های محیط استفاده کنید بدون آنکه نور آفتاب شما را اذیت کند. این نوع سایبان دارای کارایی بالا و خصوصیات ویژه ای می باشد که باعث شده مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد. سایبان های چتری در دو نوع متحرک و ثابت تولید می شوند و مشتریان می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود، یکی را انتخاب کنند. سایبان های چتری متحرک از یک پایه به جنس آلومینیوم و یک قسمت چتر که به عنوان سقف مورد استفاده قرار می گیرد، تشکیل شده است. می توان این نوع سایبان را در صورت نیاز جمع کرده و جابه جا نمود. اما سایبان های چتری ثابت، در یک محل نصب شده و نمی توان به طور مکرر آنها را جابه جا کرد. مواردی مانند قابلیت تغییر زاویه شیب سایه بان، زیبایی و تنوع در طرح و رنگ، استفاده آسان و قابلیت جابه جایی باعث شده تا سایبان های چتری محبوبیت زیادی داشته باشند.

سایبان چتری 2

مهم ترین ویژگی های سایبان چتری

شکل ظاهری متنوع

امروزه به دلیل وجود خلاقیت و هنر در تولید این محصول، شاهد تنوع زیاد آن می باشیم. سایبان های چتری در شکل های مختلف مانند منحنی، مسطح و موجدار هستند. انتخاب سایه بان چتری با رنگ و طرح متنوع می تواند بر زیبایی و جذابیت محیط تاثیر بسزایی داشته باشد.

سایه بان چتری3

قابلیت استفاده آسان

نوع متحرک این سایه بان ها را می توان به راحتی جابه جا کرد همچنین قسمت چتر این محصول به راحتی باز و بسته می شود. قسمت پایه سایبان های چتری دارای نوکی تیز است که می توان به راحتی آن را در داخل شن و ماسه قرار داد و از سایه آن لذت برد. به شما توصیه می کنیم اگر قصد سفر به مناطق ساحلی دارید حتما این سایبان را تهیه و همراه خود داشته باشید.

سایبان چتری 1

قابلیت شستشو

لایه پوششی سایبان های چتری که به عنوان سقف مورد استفاده قرا می گیرد، قابلیت شستشو دارد. می توان از مواد شوینده برای شستشوی آن استفاده کرد. فقط باید دقت نمایید که بعد از شستشو، مواد شوینده را به خوبی آبکشی نمایید. زیرا باقی مانده مواد شوینده به مرور زمان می تواند به بافت چتری آسیب رسانده و موجب پوسیدپی شود.

با استفاده از سایبان های چتری می توان نهایت استفاده و لذت از فضای آزاد را داشت و علاوه بر آن می توان دکوراسیونی شیک و جذاب، با رنگ های متنوع ایجاد نمود.