قیمت سایبان فول باکس
۰۷
آذر

قیمت سایبان فول باکس

قیمت سایبان فول باکس

قیمت سایبان فول باکس : در تعیین قیمت سایبان فول باکس که با نام سایبان فول کاست نیز شناخته می شود عوامل بسیاری تاثیر گذار خواهد بود. در ساختار این سایبان دو کاور آلومینیمی در ابتدا و انتهای سایبان به کار می رود که سبب افزایش قیمت سایبان فول باکس نسبت به سایر انواع سایبان خواهد شد.

از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت سایبان فول باکس می توان به چند مورد اشاره نمود.

  • سایز سایبان فول باکس: هر چه سایبان فول باکس در سایز بزرگتری تولید گردد مسلما قیمت سایبان فول باکس نیز بالاتر خواهد بود.
  • پارچه سایبان : جنس پارچه سایبان نیز در قیمت سایبان فول باکس موثر می باشد. بسته به اینکه شما پارچه سایبان خود را از چه جنسی انتخاب می کنید قیمت سایبان فول باکس تمام شده متفاوت خواهد بود.
  • جنس سازه به کار رفته شده در سایبان: بسته به اینکه چه فلزی در سازه سایبان به کار می رود قیمت سایبان فول باکس متفاوت است.

قیمت سایبان فول باکس

در ساختار سایبان فول باکس یک زنجیر فوق العاده قوی لازم است که قیمت تمام شده آن در قیمت سایبان فول باکس موثر می باشد. استفاده از این سایبان در سایبان مغازه نیز بسیار پرکاربرد می باشد.

با توجه به افزایش وزن سایبان به دلیل افزایش می زان سازه موتور به کار رففته شده بایستی از قدرت بالاتری برخوردار باشد که این نیز خود سبب افزایش قیمت سایبان فول باکس خواهد شد. سایبان فول باکس در دو نوع دستی و اتوماتیک تولید می گردد. مسلم است قیمت سایبان فول باکس اتوماتیک از نوع دستی آن بالاتر می باشد. تمامی قطعات این سایبان دایکست و اکستروژن می باشد. در نتیجه قیمت سایبان فول باکس از سایر انواع سایبان بالاتر خواهد رفت.

در نهایت با وجود قیمت سایبان فول باکس به دلیل مقاومت بالا و استحکام این سایبان طرفداران بسیار زیادی دارد.

قیمت سایبان فول باکس