قیمت سایبان متحرک
۰۵
دی

قیمت سایبان متحرک

قیمت سایبان متحرک

از سایبان های متحرک می توان در هار فضایی استفاده کرد و امروزه وجود سایبان در فضاهای سرباز، به یکی از اجزای ضروری تبدیل شده است. با وجود تنوعی که در سایبان های متحرک است، مطابق با فضا و سلیقه خود می توانید یکی از آنها را تهیه و در محیط خود استفاده نمایید.

عوامل موثر در قیمت سایبان متحرک

اندازه و ابعاد سایبان متحرک

اندازه سایبان نقش مهمی در تعیین قیمت سایه بان متحرک دارد. قیمت سایبان های کوچک و بزرگ با هم متفاوت است. مثلا اگر شما یک سایبان کوچک که فقط جلوی مغازه را پوشش می دهد نیاز داشته باشید، قیمت سایبان متحرک کمتر خواهد بود. اما اگر یک سایبان بزرگ که بتواند فضای زیادی از پیاده رو را پوشش دهد، در قیمت سایبان متحرک تاثیر گذاشته و باید هزینه بیشتری پرداخت نمایید. استفاده از سایه بان بزرگ و پهن برای رستوران ها و کافه ها مناسب می باشد. زیرا این سایبان ها باید فضای پیاده رو و یا حیاط را پوشش دهند. با استفاده از سایبان می توان علاوه بر فضای داخلی، از فضای باز بیرون هم ااستفاده کرد.

قیمت سایبان متحرک 2

سایبان متحرک دستی یا برقی

اینکه سایبان شما برقی باشد و یا دستی، تاثیر زیادی بر قیمت سایبان متحرک می گذارد. در سایه بان های برقی از یک موتور توبلار استفاده می شود که به کمک آن سایبان را باز و بسته نموده و زاویه آن را تنظیم می کنند. از این نوع سایبان معمولا برای محیط های کم تردد استفاده می شود. موتور سایبان از دو بازو برای باز و بسته شدن استفاده می کند. استفاده از دو بازو و موتور تاثیر بسزایی در قیمت سایبان متحرک دارد. از مهمترین ویژگی های موتور برقی بی صدا بودن ان است. یعنی در زمان حرکت سایه بان هیچ صدایی تولید نکرده و مزاحمتی ایجاد نکند. استفاده از موتور و یراق آلات با کیفیت در عمر و قیمت سایبان نقش مهمی دارد.

قیمت سایبان متحرک 1

جنس پوشش سایبان

مورد مهم بعدی که در تعیین قیمت سایه بان متحرک موثر است، پارچه و پوشش به کار رفته در سایبان است. از پاچه های پی وی سی، پارچه فلکسی، پارچه برزنتی و پارچه ترانزیتی در ساخت سایبان استفاده می شود. برای سایبان مغازه بهتر است از پارچه فلکس استفاده کرد. زیرا می توان برای تبلیغات از آن استفاده کرد. این پارچه قابلیت چاپ را دارد . می توان آرم، لوگو یا هر نوشته دیگری را روی آن چاپ کرد.  استفاده از پارچه ترانزیتی در مناطق کوهستانی که بارزش برف و باران بیشتر است توصیه می شود. هر کدام از این پارچه ها هزینه متفاوتی دارند که بر قیمت کلی سایبان تاثیر گذار است.

قیمت سایبان متحرک3
قیمت سایبان متحرک۳