مزایای نصب سایبان فول باکس
۰۷
آذر

مزایای نصب سایبان فول باکس

مزایای نصب سایبان فول باکس

مزایای نصب سایبان فول باکس: سازه به کار رفته در این سایبان آلومینیم می باشد که سبکی و ضدزنگ بودن این فلز از مزایای نصب سایبان فول باکس می باشد. زیرا حتی در مناطق مرطوب که میزان زنگ زدگی بالاست ماهیت آلومینیم تغییری نخواهد کرد که این از مزایای نصب سایبان فول باکس است.

در ساختار سایبان فول باکس از زنجیر هایی در بازوهای این سایبان استفاده می شود. استحکام ایجاد شده در اثر استفاده از این زنجیر ها از مزایای نصب سایبان فول باکس است.

تمامی قطعات بکار رفته شده در این سایبان دایکست و اکستروژن می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و این خود از مزایای نصب سایبان فول باکس به شمار می رود. از دیگر مزایای نصب سایبان فول باکس با این قطعات با کیفیت بی صدا و نرم باز شدن این سایبان است.

مزایای نصب سایبان فول باکس

از دیگر مزایای نصب سایبان فول باکس ماندگاری رنگ آن است. استفاده از رنگ پودری الکترواستاتیک که با کیفیت ترین رنگ موجود در بازار می باشد سبب ماندگاری طولانی آن در تمامی آب و هوا ها خواهد شد که این از منحصر به فرد ترین مزایای نصب سایبان فول باکس است.

در ساختار سایبان فول باکس از موتور بسیار با قدرتی استفاده می شود که طول عمر و قدرت آن از مزایای نصب سایبان فول باکس است.

به دلیل وجود دو کاور آلومینیمی در ابتدا و انتهای این سایبان جلوه آن در هنگام بسته بودن بسیار زیباست که از مزایای نصب سایبان فول باکس است. همچنین به دلیل وجود همین دو کاور طول عمر این سایبان به دلیل عدم قرار گیری در معرض عوامل طبیعی افزایش خواهد یافت که از مزایای نصب سایبان فول باکس است.

به دلیل وجود همین مزایای نصب سایبان فول باکس متعدد با وجود قیمت بالاتر این سایبان، در نهایت انتخاب بسیاری از متقاضیان خواهد بود.

مزایای نصب سایبان فول باکس