تولید سایبان دستی باکس TSP
۱۷
شهریور

نصب سایبان دستی باکس TSP

سایبان دستی

سایبان دستی (Hand canopies) به منظور محافظت و مراقبت از تابش مستقیم خورشید و جلوگیری از گرم شدن فضای داخلی و نفوذ آب باران و برف به داخل استفاده می شود.سایبان های دستی با نیروی دست باز و بسته می شوند.ایران سایه شرکت طراحی و ساخت انواع سایبان های دستی و برقی می باشد که محصولات با کیفیت خود را به سراسر کشور ارسال می کند.

شما می توانید برای مشاهده و اطلاع از لیست قیمت محصولات با کیفیت مجموعه ایران سایه با مراجعه به وبسایت ایران سایه و ارتباط با مشاورین و کارشناسان اطلاعات لازم را کسب نمایید.همکاران مجموعه ما آماده پاسخگویی و ارائه خدمات برتر به مشتریان محترم می باشند.

انواع سایبان دستی

انواع سایبان دستی برای زیبایی و راحتی در فضای بیرونی ساختمان استفاده می شود.سایبان های دستی به صورت سایبان چتری ، سایبان تبلیغاتی ، سایبان کلاسیک و سایبان مغازه طراحی و تولید می شوند.به طور کلی انواع سایبان برای جلوگیری از تابش نور خورشید و بارش های پراکنده در فضای باز نصب می شوند.

از سایبان های دستی  به عنوان سایبان تبلیغاتی برای مغازه و فروشگاه های بزرگ استفاده می شود.بهترین راه تبلیغات برای معرفی برند و یا کسب و کار استفاده از سایبان تبلیغاتی به جای استفاده از تبلیغات بر روی بیلبورد یا تابلوهای فلکسی در سطح شهر است زیرا علاوه بر زیبایی برای مغازه با هزینه کمتر و مقرون به صرفه تر می توان تبلیغات برند خود را داشته باشیم.

در سایبان های تبلیغاتی دستی طرح یا لوگوی محصول بر روی سایبان دستی چاپ می شود.چاپ برند بر روی سایبان هزینه ای کمتر از تبلیغات بر روی بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر است.شما می توانید برای طراحی و سفارش تبلیغات بر روی سایبان های دستی با مراجعه به وبسایت ایران سایه با کارشناسان و مشاورین ما در تماس باشید.

سایبان دستی مغازه

امروزه استفاده از انواع سایبان برای مغازه به منظور جلوگیری از ورود گرد و خاک یا گرم شدن محیط داخل و از همه مهم تر محافظت و مراقبت در برابر تابش مستقیم خورشید استفاده می شود.بسیاری از فروشندگان محصولات غذایی یا سبزیجات برای جلوگیری از فساد محصولات خود از سایبان برای مغازه استفاده می کنند.

سایبان دستی حیاط

خانه های بزرگی که دارای حیاط و فضای باز بزرگ هستند برای مراقبت و نگهداری از وسایل نقلیه یا استفاده از این فضا به منظور برگزاری مراسم های خانوادگی و دورهمی های دوستانه از سایبان دستی حیاط استفاده می کنند.

شما می توانید برای سفارش بهترین و با کیفیت ترین انواع سایبان برای حیاط یا فضای بیرونی ویلا و پوشش استخر روباز خانه های بزرگ از سایبان های دستی استفاده نمایید.ایران سایه شما را در این زمینه راهنمایی خواهد کرد.

سایبان دستی رستوران

رستوران و کافی شاپ های بزرگی که دارای فضای باز بیرونی هستند می توانند برای راحتی مشتریان خود و استفاده از فضای باز بیرونی در روزهای گرم و حتی بارونی در سال با انتخاب سایبان مناسب از این فضا نهایت استفاده را داشته باشند.

بسیاری از رستوران های معروف و معتبر در کشور فضایی را برای پذیرایی از مشتریان خود در هوای آزاد دارند.آن ها با طراحی سایبان زیبا و شیک دستی بهترین فضا را برای مشتریان خود در هوای مطبوع ایجاد می کنند.

سایبان چتری دستی

سایبان های چتری یکی از پرکاربردترین انواع سایبان در میان انواع سایبان تولید شده می باشند. از این نوع سایبان می توان برای محافظت در برابر نور خورشید و جلوگیری از خیس شدن در زمان بارندگی استفاده کرد.

از سایبان های چتری دستی در رستوران یا کافی شاپ ، مراکز تفریحی و حیاط ویلا ، آلاچیق و.. استفاده می کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان مجموعه ایران سایه در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان در زمینه خرید بهترین سایبان بهره مند شوید.

قیمت سایبان دستی

همان طور که می دانید سایبان ها در انواع مختلف طراحی و تولید می شوند وهر یک کاربرد خاص دارند و با توجه به آن توسط مشتریان انتخاب و نصب و راه اندازی می شوند.قیمت سایبان های دستی با توجه به عوامل مختلفی از جمله مواد اولیه استفاده شده ،باز و بسته شدن سایبان به صورت دستی یا برقی ، ابعاد و اندازه سازه تولید شده ، برند یا شرکت تولید کننده، نصب تجهیزات مدرن بر روی سایبان و.. تعیین می شوند.

خرید سایبان دستی

مجموعه ایران سایه تولید کننده انواع سایبان های دستی و سایبان برقی در کشور است.کارشناسان و مشاورین این مجموعه می توانند مشتریان را در زمینه خرید انواع سایبان راهنمایی کنند.بسیاری از افراد با مراجعه به وبسایت مجموعه  ایران سایه اطلاعات لازم را برای خرید سایبان های دستی کسب می کنند.

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت محصولات ایران سایه و خرید انواع سایبان های تولید شده توسط شرکت ایران سایه با مراجعه به بخش فروش وبسایت با مشاورین و همکاران ما در ارتباط باشید.

نصب سایبان دستی

نصب و راه اندازی سایبان های دستی همانند طراحی و تولید آن نیاز به تخصص و دانش فنی دارد تا مشکلات و خسارت های جبران ناپذیری بعد از نصب و راه اندازی ایجاد نشود.شرکت ایران سایه با آموزش تخصصی افراد در این زمینه خدمات برتر و با کیفیتی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

با خرید محصولات ایران سایه می توانید از خدمات نصب و راه اندازی تخصصی این مجموعه زیر نظر افراد باتجربه و حرفه ای بهره مند شوید.برای ثبت سفارش خود در مجموعه ایران سایه می توانید با مراجعه به وبسایت ایران سایه با کارشناسان بخش فروش محصولات در ارتباط باشید. 

نمایندگی سایبان دستی

مجموعه ایران سایه با برخورداری از افراد متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی و ساخت انواع سایبان های دستی و برقی توانسته است در این سال ها رضایت مشتریان خود را با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک کسب نمایند.

این مجموعه در سراسر کشور نمایندگی های مجاز دارد.شما می توانید در هر شهر که ساکن هستید با مراجعه به نمایندگی مجاز مجموعه ایران سایه محصولات این شرکت را خریداری کنید.در صورت وجود هر گونه مشکل یا ایراد در سایبان های تولید شده توسط شرکت ایران سایه می توانید از خدمات و گارانتی پس از فروش محصولات ایران سایه استفاده نمایید.

سایبان دستی

مقاله سایبان دستی

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.