سایبان متحرک پارکینگ
۰۷
آذر

سایبان متحرک پارکینگ

سایبان متحرک پارکینگ

سایبان متحرک پارکینگ یکی از پر مصرف ترین انواع سایبان محسوب می شود. تولید و اجرای سایبان متحرک پارکینگ نسبت به سقف متحرک هزینه ی کمتری دارد. در تولید و نصب سایبان متحرک پارکینگ نیازی به ریل کشی برای باز و بسته شدن نیست. هدف از تولید سایبان متحرک پارکینگ ایجاد سایه می باشد. سقف متحرک نسبت به سایبان متحرک پارکینگ در موارد بیشتری کاربرد دارد. فضای اطراف سایبان متحرک پارکینگ باز می باشد این در حالی است که در استفاده از سقف متحرک فضای اطراف آن بسته می باشد.

جنس پارچه سایبان متحرک پارکینگ بسته به محل استفاده آن متفاوت می باشد. یکی از پر طرفدارترین انواع پارچه در سایبان متحرک پارکینگ پارچه برزنتی می باشد. از سایبان متحرک پارکینگ به عنوان محلی برای نشیمن و استراحت نیز استفاده می نمایند.

از مزایای سایبان متحرک پارکینگ می توان به این مورد اشاره نمود که در مواردی که نیاز به استفاده از آن نداریم می توانیم آن را جمع نموده و به این ترتیب چون سایبان متحرک پارکینگ کمتر در برابر عوامل طبیعی قرار می گیرد طول عمر طولانی تری خواهد داشت.

استفاده از آلومینیم در ساختار سایبان متحرک پارکینگ سبب سبکی این سایبان می شود. هم چنین استفاده از آلومینیم سایبان متحرک پارکینگ را در برابر زنگ زدگی و خوردگی محافظت می کند. سایبان متحرک پارکینگ در طرح ها و سایز های مختلفی قابل تولید می باشد. زاویه سایبان متحرک پارکینگ بین صفر تا ۴۵ درجه قابل تغییر می باشد که در طول روز با تغییر زاویه خورشید می توان زاویه این سایبان را نیز تغییر داد.

همچنین طرح ها و رنگ های مختلفی نیز در تولید سایبان متحرک پارکینگ قابل استفاده می باشد. شما می توانید با توجه به کاربرد و دکور خود طرح و رنگ دلخواه سایبان متحرک پارکینگ را انتخاب نمایید. استفاده از سایبان متحرک پارکینگ با طرح تبلیغاتی به عنوان سایبان مغازه نیز یکی از پرکاربرد ترین موارد این سایبان است.