سقف برقی متحرک
۰۵
دی

سقف برقی متحرک

سقف برقی متحرک

امروزه برای بهره  برداری بهینه از فضاهای باز همچون استخر، حیاط خلوت، رستوران و تراس از سقف برقی متحرک استفاده می کنند. سقف برقی متحرک دارای یک ریموت برای کنترل از راه دور و باز و بسته کردن سقف می باشد. با استفاده از سقف برقی متحرک می توانید حریم شخصی ساختمان را افزایش داده و علاوه برآن، از زیبایی ایجاد شده لذت ببرید. با این کار شما از اتلاف انرژی هم جلوگیری می کنید. شما با نصب سقف برقی می توانید در مواقع برفی و بارانی به کمک یک ریموت سقف را باز کرده و در شرایط عادی آن را ببندید. مقاومت و کیفیت بالا به همراه زیبایی ظاهری باعث شده تا استفاده از این محصول رو به افزایش باشد.

در تولید سقف برقی متحرک از موتور توبلار استفاده شده است تا در زمان باز و بسته کردن سقف نیازی به نیروی دستی نباشد. با کمک ریموت می توان زاویه و شیب سقف برقی را تغییر داد. از سقف برقی منحرک در مکان هایی نظیر استخر، فضای باز رستوران ها و کافی شاپ ها، بالکن و تراس خانه ها و حیاط خانه می توان استفاده کرد. با نصب سقف برقی بر روی استخرها می توان استخر را از ورود گرد و خاک به داخل آب محافظت کردو  همچنین مانع دید ساختمان های مجاور شد.

نکات مهم درباره سقف برقی متحرک

در هنگام خرید و نصب سقف برقی متحرک باید به سبکی سازه ای که برای نصب مورد استفاده قرار می گیرد توجه داشته باشید. نکته مهم بعدی جنس پارچه و یا پوشش سقف برقی متحرک می باشد. برای پوشش سقف باید از متریال با دوام و با کیفیت استفاده کرد تا سقف برقی متحرک طول عمر بالایی داشته باشد. با توجه به اینکه در ایران مناطق آب و هوایی مختلفی وجود داردف در انتخاب متریال سقف برقی متحرک باید نهایت دقت را داشته باشید و مطابق با شرایط آب و هوایی منطقه خود اقدام به سفارش این محصول نمایید. پارچه های پی وی سی انتخاب مناسبی برای تولید سقف برقی متحرک می باشند.زیرا این جنس از پارچه مقاومت بالایی دارد و برای آب و هوای گرم مرطوب و شرجی مناسب است.

ویژگی های سقف برقی متحرک

۱- برای تولید سقف برقی متحرک از سازه های آلومینیومی استفاده می شود.

۲- سقف برقی متحرک در هنگام باز و بسته شدن، کاملا بی صدا بوده و مزاحمتی ایجاد نمی کند.

۳- سقف برقی متحرک در برابر برف، باران و باد مقاومت بالایی دارد.

۴- سقف متحرک برقی، قابلیت نورپردازی دارد و جلوه ای زیبا ب دکوراسیون محیط شما می بخشد.

۵-