۲۵
مهر

سقف متحرک رستوران

سقف متحرک رستوران

در دنیای رقابت برای برتری در صنعت غذاخوری، رستوران‌ها و هتل ‌ها به چیزی بیش از یک منوی عالی نیاز دارید که در راحتی مشتری نقش مهمی ایفا ‌کند بنابراین در فضای باز در زمانی که گرما یا باران است، چه روزهای زمستانی باشد، چه صبح‌ها و عصرهای تابستان، مکانی که بهترین آسایش غذا را برای مشتریان در رستوران به ارمغان می‌آورد استفاده از سقف های متحرک است.

در همین راستا ما سقف های متحرک رستوران را برای مشتریان تجاری و داخلی عرضه و نصب می کنیم به طوری که همه سقف های متحرک رستوران ما یک سرپناه با کیفیت عالی و شیک برای هر موقعیت بیرونی ارائه می‌دهند، که همه را از عوامل بیرونی در امان نگه می‌دارد، اما همچنین به شما این امکان را می‌دهد که در زمان مناسب شدن هوا، سقف را جمع کنید.

مزایای سقف متحرک رستوران

– گارانتی و ضمانت کیفیت کار
– صد درصد ضد آب
– محافظت بالا در برابر اشعه ماوراء بنفش
– مقاومت بالا در برابر باد
– طیف رنگی گسترده
– دارای کشش پارچه دو جهته
– گزینه های کنترل هوشمند
– دارای لامپ های ریز LED برای روشنایی با کیفیت

اساس کار سقف متحرک رستوران

سیستم‌های سقف متحرک رستوران ما معمولاً از مجموعه‌ای از پانل‌ها یا نوارهای به هم پیوسته تشکیل شده‌اند که می‌توانند به صورت دستی یا با کمک مکانیزم موتوری باز یا بسته شوند به طوری که هنگامی بسته می شود، پانل ها سقفی محکم را تشکیل می دهند که از باران، باد و نور بیش از حد خورشید محافظت می کند و هنگامی که باز می شود، پانل ها جمع می شوند یا به عقب می لغزند و یک فضای سرپوشیده و سرپوشیده را به یک فضای باز در فضای باز تغییر می دهند.

مزایای کلیدی سقف متحرک رستوران

تطبیق پذیری : شما می توانید فضای بیرونی رستوران خود را با تغییر شرایط آب و هوایی یا ترجیحات شخصی تطبیق دهید به طوری که می توانید به راحتی سقف متحرک رستوران را تنظیم کنید تا از نور خورشید لذت ببرید یا به دلخواه سایه ایجاد کنید.

حفاظت : سقف متحرک رستوران ما شما را در برابر باران، برف، باد و اشعه های مضر UV محافظت می کند و این باعث می شود که فضای بیرونی حتی در هوای نامساعد قابل استفاده باشد.

کنترل دما : با تنظیم سقف متحرک رستوران می توانید میزان گرما و جریان هوا را تنظیم کنید و این اجازه می دهد تا کنترل بهتری بر سطح راحتی در فضای باز، به ویژه در هوای گرم یا سرد داشته باشید.

جاذبه زیبایی شناسی : سیستم‌های سقف متحرک رستوران ما در طرح‌ها، رنگ‌ها و مواد مختلفی ارائه می‌شوند که به شما این امکان را می‌دهند که ظاهر فضای بیرونی رستوران خود را سفارشی کنید به طوری که این می تواند زیبایی کلی فضای رستوران شما را افزایش دهد.

خدمات تامین و نصب کامل : ما خدمات نصب کاملی را برای تمام سقف های متحرک رستوران که عرضه می‌کنیم، از مراحل اولیه تا پروژه نهایی ارائه می‌کنیم که این بدان معناست ما یک تولید کننده و تامین کننده خدمات قابل اعتماد هستیم که خدمات تولید، نصب، تعمیر و سرویس را ارائه می دهیم.

کیفیت تضمینی : سال ها تجربه کاری ما را قادر می سازد بهترین محصولات سقف متحرک رستوران را با کیفیت ارائه دهیم ما همچنین یک تیم ساخت داریم که به ما امکان می دهد محصولات سفارشی را به صورت جداگانه و متناسب با هر برنامه بسازیم.

سقف متحرک رستوران

شما نیازی به نگرانی در مورد اندازه ندارید زیرا ما سقف متحرک رستوران را خودمان تولید می کنیم بنابراین هر درخواست سفارشی از شما می تواند مدیریت شود همچنین طیف گسترده ای از قاب ها و رنگ های پارچه وجود دارد که می توانید به خوبی با محیط اطراف خود مطابقت دهید همچنین همه مواد و پارچه ها دارای درجه UV هستند و دارای گارانتی هستند تا بتوانید با محصولات ایمن باشید همچنین، از آنجایی که مستقیماً با کنترل از راه دور کار می کند بنابراین می توان آن را به راحتی کنترل کنید.

مجموعه ما با طراحی و ساخت و اجرای سقف متحرک رستوران منحصر به فرد، سبک و کارایی را به رستوران شما می بخشد به طوری که راه حل های سقف آلومینیومی ما به رستوران شما جذابیت خاصی می بخشد به علاوه نصب سقف متحرک رستوران ما می تواند ارزش رستوران شما را افزایش دهد چرا که سیستم های سقف متحرک رستوران ما همه کاره و زیبا هستند و به رستوران شما ارزش می بخشند به طوری که مشتریان رستوران اغلب از اضافه شدن یک فضای زندگی در فضای باز با طراحی خوب استقبال می کنند و رستوران شما را جذاب تر می کنند.

سیستم سقف هوشمند ما

تیغه های سقف متحرک رستوران ما دارای طراحی ذوزنقه ای است که سقف را ضد آب می کند در حالی که تیغه ها دارای کف صاف هستند، قسمت بالای مخروطی آن تخلیه عالی آب از سقف را تضمین می کند به علاوه طراحی تیغه ها به طور یکپارچه سقف بازشو را با هر سقف استانداردی ادغام می کند و این بدان معناست که نصب سقف متحرک رستوران ما ساده و بدون دردسر است همچنین استفاده از لامپ های ریز با کیفیت LED با مصرف انرژی کم روشنایی بسیار خوبی را برای شما فراهم می کند بنابراین فضای بیرونی رستوران خود را با سقف متحرک رستوران متحول کنید.

سفارشی با توجه به نیاز شما

شما می توانید سیستم های سقف متحرک رستوران ما را بر اساس نیاز خود سفارشی کنید به طوری که آیا سیستم سقف متحرک رستوران با طراحی سقف تخت می خواهید همچنین می‌توانید سقف‌های شیب‌دار، سقف‌های باز و موارد دیگر را انتخاب کنید ما همچنین این سقف متحرک را در رنگ های مختلف ارائه می دهیم تا با معماری و سبک رستوران شما مطابقت داشته باشد.

زیبایی سقف متحرک رستوران

سیستم های سقف متحرک رستوران ما مقاوم در برابر آب است که برای پوشش فضاهای نشیمن و سرگرمی در فضای باز طراحی شده است همچنین این سیستم سقف متحرک برای کنترل جریان نور و هوا در فضای بیرونی رستوران شما طراحی شده است به طوری که با یک سیستم کنترل پیشرفته اتوماتیک در سقف متحرک رستوران شما می توانید محیط بیرونی رستوران خود را متناسب با هر شرایط آب و هوایی تنظیم و کنترل کنید چرا که سقف متحرک ما جذابیت زیبایی شناسی رستوران شما را افزایش می دهد و در عین حال راه حلی کاربردی و مقاوم در برابر آب و هوا ارائه می دهد.

کنترل عالی نور

تیغه های سقف متحرک رستوران می توانند تا ۱۳۰ درجه بچرخند و این بدان معنی است که شما می توانید نور و سایه را بر اساس نیاز خود کنترل کنید علاوه بر این سقف متحرک رستوران دارای یک سیستم روشنایی یکپارچه برای ایجاد فضای مناسب برای مهمانی ها، برنامه ها و انواع دیگر رویدادهای شما هستند.

ارائه مهندسی شده

ما سقف متحرک رستوران خود را با استفاده از آلومینیوم با بالاترین کیفیت تولید می کنیم تا نتایج ماندگاری ارائه کنیم همچنین ساختار اکسترود شده با روکش پودری بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی متغیر و عوامل خارجی آسیب خوردگی به سقف را تضمین می کند.

کنترل هوشمند

ما فناوری نوآورانه را با راه حل های سقف متحرک رستوران خود ترکیب کرده ایم تا تجربه ای مدرن را به مشتریان خود ارائه دهیم به طوری که سیستم‌های سقف متحرک رستوران ما دارای کنترل از راه دور هستند که به شما امکان می‌دهند با استفاده از کنترل از راه دور کار کنند به طوری که با استفاده از ریموت برقی سقف باز و بسته می شود.

جنس پانل

ما می توانیم پانل های سیستم سقف متحرک رستوران را از مواد مختلفی از جمله پارچه، پلی کربنات و شیشه ارائه دهیم به طوری که هر ماده از نظر دوام، مقاومت در برابر آب و هوا و جذابیت زیبایی، مزایای خاص خود را دارد بنابراین ما در مورد اینکه چه طرحی با نیازهای شما بیشتر مطابقت دارد با شما صحبت خواهیم کرد.

سقف متحرک ما ساخته شده با اندازه گیری و با انتخاب بیش از ۸۰ پارچه و ۶۰ رنگ قاب، این یک سیستم عالی برای محافظت در برابر آفتاب و باران برای رستوران شما است به علاوه سقف متحرک رستوران ما دارای یک پارچه لایه ای سخت (به طور کلی سه لایه) است و می تواند در برابر باران شدید و بادهای شدید مقاومت کند.

به جای چرخاندن در نوار کاست، پارچه سقف به قسمت پشتی دستگاه متصل می شود تا زیر یک قسمت سقف محافظ قرار گیرد. سقف متحرک رستوران فوق العاده سخت ما با پارچه بسیار ضخیم تر از پارچه سایبان معمولی و کاملاً ضد آب است که باعث می شود شیب کمتری در زاویه سقف و مقاومت بیشتر در بادهای شدید و بارندگی شدیدتر ایجاد کند.

سقف های متحرک رستوران که ما عرضه می کنیم و کارهایی که برای ساخت، نصب و نگهداری محصولات خود انجام می دهیم از بالاترین کیفیت برخوردار است به طوری که ما متعهد هستیم مطمئن شویم آنچه را که مشتریان ما انتظار دارند ارائه می دهیم بنابراین اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.