نصب سقف متحرک
۰۷
آذر

نصب سقف متحرک

نصب سقف متحرک

نصب سقف متحرک : نصب سقف متحرک یا همان سقف جمع شونده یکی از حساس ترین کارها می باشد که نیاز به تخصص خاصی دارد. امروزه در بسیاری از مکان های تفریحی از خدمات نصب سقف متحرک بهره می برند. زیرا در نصب سقف متحرک هزینه ها بسیار پایین تر خواهد بود. این در حالی است که زیبایی نصب سقف متحرک دو چندان می باشد.

در رستوران ها، هتل ها و کافی شاپ ها از نصب سقف متحرک بهره می برند. نصب سقف متحرک سبب می شود در زمانی که هوا مساعد می باشد این سقف را باز نمود تا از زیبایی آسمان و طبیعت به خوبی بهره برد. این سبب خاص شدن محیط نیز خواهد شد. در نصب سقف متحرک از انواع پوشش بهره می برند. نصب سقف متحرک شیشه ای، پارچه ای، پلی کربنات و … تنها چند نمونه از انواع نصب سقف متحرک می باشد.

سقف متحرک بالکن

شاید این سوال برای شما ایجاد شود که نصب سقف متحرک با نصب سایبان متحرک چه تفاوتی خواهد داشت. همانطور که در نام این دو محصول پیداست نصب سقف متحرک، سقفی است که قابل باز و بسته شدن می باشد. به این معنی که از استحکام بالاتری نسبت یه سایبان برخوردار می باشد. در نصب سقف متحرک دور تا دور آن ریل کشی خواهد شد. می توان اطراف سقف متحرک را محدود نمود تا در هنگام نصب سقف متحرک و در حالت بسته بودن آن همچون یک محیط بسته استفاده نمود. این در حالی است که سایبان متحرک در یک محیط باز نصب می گردد.

می توان با ایجاد نور پردازی در نصب سقف متحرک زیبایی آن را دو چندان نمود. از مزایای سقف متحرک می توان به این موضوع اشاره نمود که فضایی که در فصول گرم سال می تواند کاملا باز مورد استفاده قرار گیرد در فصول سرد سال به صورت بسته با هزینه ای بسیار پایین تر از ساخت سقف ثابت مورد استفاده قرار داد.

نصب سقف متحرک
نصب سقف متحرک