سایبان چتری یک طرفه
۲۵
مهر

سایبان چتری یک طرفه

سایبان چتری یک طرفه

همه به سایبان چتری یک طرفه ای نیاز دارند که چندین سال در باد، باران و آفتاب دوام بیاورد بنابراین اگر به دنبال یک گزینه سبک و قابل استفاده برای استفاده چند فصل در حیاط خلوت یا بالکن آپارتمان خود هستید انتخاب اقتصادی ما سایبان چتری یک طرفه است چرا که سایبان چتری یک طرفه ما به سختی کثیف می شود و تمیز کردن آن ساده است، و کل چتر به راحتی در یک غلاف پلاستیکی قابل استفاده مجدد برای نگهداری ساده قرار می گیرد.

مشخصات سایبان چتری یک طرفه

سایبان چتری یک طرفه یک گزینه عالی برای و همراه با قیمت مناسب ما است به طوری که این سایبان های چتری یک طرفه ما از پارچه ای بادوام و ضخیم ساخته شده اند به علاوه این چتر دارای یک پایه آلومینیومی سبک و در عین حال محکم است، اما دنده های زیر سایبان از فولاد ساخته شده است به طوری که حتی در شرایط باد شدید در بالکن و یا مکانن های دیگر به اندازه کافی باز می شود.

همچنین سایبان چتری یک طرفه ما به صورت استاندارد با مکانیسم شیب میل لنگ با کاربری آسان‌تر برای کج کردن چتر ارائه می‌شود که یک ویژگی اضافی در انتخاب ما است به علاوه این سایبان چتری یک طرفه به صورت هشت ضلعی ساخته می شود.

ما به این محصول خود به دلایل زیادی امتیاز بالایی دادیم چرا که سهولت در مونتاژ، استحکام، دوام، مکانیزم شیب با یک طرف و یک دکمه برقی برای باز و بسته شدن دارد همچنین سایبان چتری یک طرفه ما مقاومت خوبی در برابر آب دارد.

مزایای سایبان چتری یک طرفه

• مونتاژ و تنظیم آسان
• تنوع رنگ
• با بسیاری از سبک های دکور به خوبی هماهنگ می شود
• آسان تمیز می شود
• به دو صورت برقی و دستی قابل تولید است
• سایه گسترده و عمیق را فراهم می کند
• امکان چرخش ۳۶۰ درجه با استفاده از پدال نصب شده برقی
• مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در روزهای آفتابی
• مقاوم در برابر آب در روزهای بارانی

کیفیت پارچه سایبان چتری یک طرفه

وقتی صحبت از مواد پارچه سایبان چتری یک طرفه می شود، چهار گزینه اصلی اکریلیک، پلی استر، پلی اتیلن و وینیل وجود دارد به عبارتی هر کدام از سایبان های چتری یک طرفه ما که از پلی‌استر، اکریلیک، وینیل و یا پلی اتیلن ساخته شده اند انتخاب‌های خوبی در فضای باز هستند.

اکریلیک : ما در ساخت سایبان چتری یک طرفه از پارچه ضخیم و اکریلیک استفاده می کنیم چرا که آب باران را به خوبی دفع می‌کند و مقاومت بسیار خوبی در برابر اشعه ماوراء بنفش دارد به طوری که می‌توانیم به ‌طور یقین بگوییم که سایبان با مواد اکریلیک حداقل به مدت پنج سال تضمین شده است.

پلی استر : متداول ترین ماده مورد استفاده در سایبان چتری یک طرفه است زیرا بادوام و مقاوم در برابر آب است به علاوه این ماده حداقل محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را فراهم می کند.

پلی اتیلن : متداول ترین ماده در ساخت سایبان چتری یک طرفه خواهد بود زیرا این ماده در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاومت بیشتری از پلی استر دارد.
وینیل : این پارچه در واقع ترکیبی از پارچه پلی استر با روکش وینیل است، بنابراین این روکش سایبان چتری یک طرفه ما را مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، ضد آب و اکثر آنها مقاوم در برابر شعله می کند.

کیفیت پایه سایبان چتری یک طرفه

پایه سایبان چتری یک طرفه ما شامل یک دیسک صاف و جامد از بتن قالبی با لبه های گرد است که گیر نمی کند و دسته های ریخته گری آن باعث می شود بلند کردن آن نسبت به سایر پایه ها راحت تر و دلپذیرتر باشد به علاوه پایه سایبان چتری یک طرفه ما ترکیبی صاف از بتن، ماسه و سنگ، با بافت کمی ریخته‌گری شده است.

دو دستگیره پیچ در گردن پایه، میله چتر را بعد از قرار دادن آن در جای خود محکم می کند به طوری که در مقایسه با سایر پایه‌ های چتری در بازار از وزن کمتری برخوردار است و کیفیت بیشتری را ارائه می دهد.

پایه سایبان چتری یک طرفه استیل گرد ما یکی دیگر از محجوب ترین پایه ای است که ما تولید می کنیم به طوری که این پایه سنگین اما نازک ما از فولاد با روکش پودری است که طراحی ساده ای دارد البته سادگی طراحی به این معنی است که در طول زمان کمتر شکسته می شود. پارچه سایبان چتری یک طرفه ما به اندازه کافی سبک است و به راحتی حمل می شود و در عین حال محکم است و در برابر باران و باد شدید مقاومت می کند همچنین به راحتی تمیز می شود و نور خورشید را می پوشاند.

کیفیت دوخت سایبان چتری یک طرفه

دوخت های ریز ما برای محکم تر شدن دنده ها به طوری که عمر مفید این سایبان چتری یک طرفه افزایش می یابد.

ضد آب بودن سایبان چتری یک طرفه

ما انواع سایبان های چتری یک طرفه خود را با پارچه های الیاف مصنوعی ضد آب تولید می کنیم به طوری که این پارچه ها ذاتا ضد آب هستند زیرا به این شکل طراحی شده اند همچنین درزهای دوخته شده ارتباط زیادی با آن دارند چرا که پارچه های دیگر باید با درزهای دوخته شده به هم وصل شوند که نقاط ضعف و محل هایی برای نشت آب ایجاد می کند ولی با مواد و پارچه های ضد آب ما درزها می توانند به صورت دی الکتریک حرارتی مهر و موم شوند که باعث می شود آب غیر قابل نفوذ باشد به طوری که ما به شما یک سایبان چتری یک طرفه واقعاً ضد آب ارائه می دهیم.

رنگ سایبان چتری یک طرفه

پس از اتمام تصمیم گیری در مورد مواد، انتخاب رنگ در مرحله بعدی قرار می گیرد به طوری که سایبان های چتری یک طرفه با رنگ روشن‌تر اغلب مورد علاقه مشتریان ما هستند زیرا گرما را جذب نمی‌کنند و شما را خنک‌تر نگه می‌دارند با این حال، ما بیش از ۵۰ نوع تنوع رنگ داریم که شما می توانید به سلیقه خود انتخاب کنید.

ویژگی های سایبان چتری یک طرفه

– ایده آل برای هر فصل : این سایبان چتری یک طرفه برای هر شرایط آب و هوایی و فصول مختلف مناسب است به طوری که این چتر میله جانبی چه هوا گرم باشد، چه نم نم نم باران یا بادهای ملایم، داشتن یک سایبان چتری یک طرفه ما می تواند شما را در هر فصل از عوامل طبیعت محافظت کند.

– پوشش پودری ام اس : این سایبان چتری یک طرفه دارای یک میله پوشیده از پودر MS با هشت ضلعی محکم است که برای جلوگیری از خرد شدن، پوسته شدن، زنگ زدگی و خوردگی نیز پوشش پودری دارند.

– میل لنگ فلزی : میله های فلزی در سایبان چتری یک طرفه امکان باز و بسته شدن آسان را فراهم می کند به طوری که با بالابر میل لنگ، این سایبان چتری یک طرفه به راحتی نصب و به سرعت باز می شود.

– اتوماتیک و یا دستی : سایبان چتری یک طرفه ما را می توان به وسیله ریموت کنترلی باز و بسته کرد به طوری که میل لنگ های فلزی به راحتی با ریموت باز و بسته می شوند، به طوری که این مدل به دلیل استفاده آسان محبوبیت زیادی دارد همچنین به صورت دستی نیز ارائه می شود.

– به دلیل طراحی هشت ضلعی سایبان چتری یک طرفه ما هنگام نشستن در زیر آن سایه زیادی خواهید داشت و به لطف پارچه محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش سایبان، از اشعه های مضر خورشید محافظت خواهید شد.

– عملکرد میل لنگ به شما این امکان را می دهد که سایبان چتری یک طرفه را در زمانی که استفاده نمی کنید ببندید به علاوه میله سایبان چتری یک طرفه دارای ۸ ضلع برای پایداری بهتر پارچه است.

– از این سایبان چتری یک طرفه برای نشستن در حیاط یا دور نگه داشتن شما از آفتاب استفاده می شود که در حین لذت بردن از فضای باز استفاده کنید به طوری که این سایبان محافظت بهینه در برابر نور خورشید را فراهم می کند و می تواند برای بالکن، تراس، باغ، غذاخوری در فضای باز، رستوران و غیره استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید و مشاوره رایگان با ما در ارتباط باشید.