سایبان بازویی
۱۲
آبان

فروش ویژه انواع سایبان برقی

فروش ویژه انواع سایبان برقی

فروش ویژه انواع سایبان برقی (Special sale of all kinds of electric canopies) با توجه به ویژگی های خاص و شیک و حرفه ای بودن آن در میان افرادی که قصد انتخاب و خرید انواع سایبان را دارند بسیار بالاست. شما می توانید برای اطلاع از لیست محصولات و فروش ویژه انواع سایبان برقی با کارشناسان ایران سایه در تماس باشید.

کارشناسان و مشاوران مجموعه ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات مطرح شذه از سوی مشتریان می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه ایران سایه با آن ها در تماس باشید.

فروش ویژه انواع سایبان برقی چتری

فروش ویژه انواع سایبان چتری در مجموعه ایران سایه می توان به مواردی چون سازه و بدنه استیل ضد زنگ ،در زمان جمع شدن کمترین فضا را اشغال می کند و قابل استفاده برای میزهای مختلف با تعداد نفرات ۴ ، ۶ ،۸ نفره می باشد.

سایبان های چتری را می توان به صورت ثابت یا متحرک طراحی و تولید کرد البته این نوع سایبان در برابر سایر سایبان های برقی سطح پوشش کمتری دارد که می توان برای برطرف کردن این مشکل با قراردادن چند سایبان در کنار هم این مشکل را برطرف کرد.

سایبان چتری قابل استفاده در رستوران ، کافی شاپ و مغازه هایی که دارای فضای باز هستند استفاده می شود.از این نوع سایبان می توان به عنوان سایبان تبلیغاتی نیز استفاده کرد . سایبان تبلیغاتی علاوه بر محافظت در برابر تابش مستقیم خورشید ،با چاپ برند یا لوگوی کسب و کار بر روی آن به عنوان تبلیغات مقرون به صرفه می باشند.

فروش ویژه انواع سایبان برقی چتری ماشین

انواع سایبان های برقی چتری ماشین برای محافظت و مراقبت ماشین در سرما و گرما می باشد. از سایبان های برقی چتری ماشین علاوه بر سایه می توان برای محافظت خودرو در برابر تابش مستقیم خورشید استفاده کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فروش ویژه انواع سایبان برقی می توان با مشاورین و کارشناسان متخصص ما در ارتباط باشید و به وبسایت مراجعه کنید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان خود هستند.

سایبان پارکینگ که به عنوان یک سیستم جدید سایه بان معرفی شده است.ایده آل برای اکثریت قریب به اتفاق تاسیسات سایبان به دلیل طراحی مدرن و در عین حال محافظه کار،یکی از بهترین نمونه های فناوری سایبان است که در ایران تولید می شود.

سیستم  می تواند در هر ساختمان مناسب نصب شود و به هر شکلی قابل سفارش است ، از یک سیستم باز تا یک کاست کاملاً محصوربازوهای سایبان برای حداکثر استحکام سه‌بعدی پاشیده شده و اجزای اصلی بارگیری از آلیاژ ساخته شده است.تمام پروفیل ها از جنس آلومینیوم با درجه بالا هستند که به صورت استاندارد دارای روکش پودری است.

اما رنگ های دیگر در صورت درخواست در دسترس هستند – هزینه های اضافی اعمال  میشود.اندازه ها می توانند از ۲.۵ متر به عرض تا ۶.۰۰ متر با طول بازو تا ۳ متر گسترش یابد.واحدهای اضافی ممکن است برای مکانهای طولانی تر با یکدیگر در ارتباط باشند.قدرت محرک با جعبه دنده مهر و موم شده به عنوان استاندارد است اما می توان انواع کنترل اتوماتیک را مشخص کرد.

فروش ویژه انواع سایبان برقی چتری قابل حمل

سایبان برقی چتری قابل حمل ، یک طراحی سنتی است که سالهاست در بازار تولید می شودو به دلیل مکانیسم کاری آسان و در عین حال قابل اطمینان،انتخاب بسیار محبوب در بین صاحبان مغازه است.این طراحی سایبان کلاسیک ، طراحی ساختاری مدرن را با زیبایی شناسی استحکام و برنده جوایز ترکیب می کند.

با رعایت مقررات TuV اروپا و آلمان ، سایبان سنتی در اندازه بازو به طول ۳. متر و در عرض ۶ متر قابل نصب است.که به صورت دستی و یا برقی کار می کند،که سایبان کلاسیک تجاری نیز برای اطمینان بیشتر می تواند با سنسورهای باد پیشرفته اتوماتیک نصب شود.در رنگ سفید با روکش پودری موجود به عنوان استاندارد موجود است.اما رنگ های دیگر در صورت درخواست موجود هستند – هزینه های اضافی اعمال  می شود.

فروش ویژه انواع سایبان برقی چتری حیاط

سایبان حیاط فوق یکی از رایج ترین سایبان بازویی است که در ایران دیده می شود.و به عنوان یک روش عالی برای ارائه سایه عمل می کند.سایبان دوباره از یک قاب آلومینیومی سبک ساخته شده اند که به طور ماهرانه در پارچه پوشانده شده است.

چارچوب منحصر به فرد به آن شکل چهارگوشه و خاص خود را می بخشد.آرم های شرکت و سایر گرافیک ها و متن ها بخش مهمی از سایبان های فروشگاه هستند.

فروش ویژه انواع سایبان برقی چتری مسافرتی

انواع سایبان برقی برای نصب در هر ساختمان مسکونی و تجاری و فضای بیرونی از جمله کافی نت ، رستوران ها ، فروشگاه ها ،خرده فروشی ها و غیره  در سراسر کشور در دسترس است.سیستم اتوماتیک سایبان ما در میان بهترین انتخاب برای هر فضای بیرون از فضای مانند طبیعت یا مسافرت است.

فروش ویژه انواع سایبان برقی سایبان چتری ارزان قیمت

می توانید با استفاده از کنترل دیواری یا ریموت کنترل ، باز و بسته شدن بازو را به راحتی کنترل کنید.ما می توانیم سیستم سایبان اتوماتیک را مطابق سلیقه شما طراحی کنیم و از مواد درجه بالا سایبان و بازو استفاده می کنیم.برای کسانی که می خواهند یک راه حل اقتصادی برای حفاظت از آب و هوا  داشته باشند ضروری است.

با سرویس نصب سایبان بازویی قابل جمع شدن ، می توانید به راحتی در هنگام استراحت در تراس ، پاسیو ،بالکن یا باغ خود ، از هوای گرم روز و باران ناگهانی بهره مند شوید.

فروش ویژه انواع سایبان برقی چتری در کرج

سایبان اتوماتیک و فروش ویژه انواع سایبان برقی به شما امکان می دهد تا بدون نیاز به عجله در داخل ساختمان ،پناهگاه را به راحتی با یک دکمه یا ریموت باز کنید و باعث بروز هرگونه تصادف ناخواسته شوید.سایبان اتوماتیک یا سایبان قابل جمع شدن برای تراس ، پاسیو و بالکن در تهران

هنگامی که انتخاب خود را از سایبان اتوماتیک  شروع می کنید ،می توانید گرمای مستقیم مستقر در ساختمان خود را به خصوص برای رستوران یا کافی شاپ با بسیاری از افراد داخل آن کاهش دهید.سایبان اتوماتیک و فروش ویژه انواع سایبان برقی نیز به شما امکان می دهد تا طرح های مختلف سایبان ،سایبان بازویی را انتخاب کنید تا از دکوراسیون فضای باز خود استفاده کنید.

برای خدمات سایبان و سایبان برقی تمام اتوماتیک و یا برای کسب اطلاعات بیشتر و در مورد خدمات سقف جمع شونده با دفتر فروش مجموعه ایران سایه تماس بگیرید.

فروش ویژه انواع سایبان برقی

مقاله فروش ویژه انواع سایبان برقی

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.