سایبان چتری
۱۴
دی

راهنمای خرید سایبان چتری قیمت مناسب

سایبان چتری

سایبان چتری(Canopy Umbrella) وسیله ای است که برای محافظت در برابر نور خورشید و ورود گرما به داخل مغازه و سایر فضاها استفاده می شود . اما در این میان سایبان چتری تعریف جدیدی از این محصولات را ارائه داده است و به سوی ابزارهای برده است که هم در طراحی و زیباسازی فضای بیرونی نقش اساسی دارند و هم می تواند به ما سایه کامل و مفیدی را هدیه دهد. در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد سایبان ثابت و مزایای آن بپردازیم با ما همراه باشید.

خرید سایبان چتری مناسب

در میان انواع سایبان برقی و دستی، سایبان چتری یکی از بهترین انتخاب ها محسوب می شود زیرا در کنار زیبایی ، مزایا و کاربردهای فراوانی دارد که به مشتریان هدیه می دهد .نوع طراحی و روش استفاده از یک سیستم مناسب و منعطف این فرصت را به ما می دهد که از سایبان چتری در قالب های مختلف از آن استفاده کنیم.

در این مطلب می خواهیم در مورد سایبان چتری و چگونگی عملکرد آن صحبت کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در این زمینه مشورت داشته باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.

سایبان چتری نوعی از سایبان های موجود در بازار است که با طراحی منحصر به فرد و خاص خود شبیه چتر می باشد و عملکرد این سایبان دقیقا مشابه چتر در نظر گرفته شده است.همانطور که می دانید از چتر در شرایط مختلف از جمله افزایش شدت نور خورشید و یا بارش های شدید برف و باران استفاده می شود،سایبان چتری نیز با در نظر گرفتن این شرایط در زمان مناسب امکان باز و بسته شدن ان وجود دارد.

در یک لحظه می توانیم از سایبان استفاده کنیم و در لحظه ای که نیاز به آن نداشته باشیم ، می توانیم آن را ببندیم و در گوشه ای قرار دهیم.شناخت و درک بیشتر از عملکرد این نوع سایبان به ما کمک بیشتری خواهد کرد که چگونه ای این نوع سایبان استفاده کنیم.

به طور کلی کنترل باز و بسته کردن سایبان چتری به دو صورت اتوماتیک و دستی انجام می شود.در سیستم دستی به کمک یک دستگیره می توان سایبان را به راحتی باز و بسته کرد.در سیستم اتوماتیک سایبان های چتری از یک موتور برای حرکت دادن بال و میله کناری سایبان استفاده می شود که با ریموت کنترل از راه دور یا کلید خاموش و روشن انجام می شود.

دسته بندی سایبان چتری برچه اساسی انجام می شود؟

اولین و مهم ترین معیار دسته بندی سایبان ،جنس پارچه انتخاب شده برای طراحی و ساخت سایه بان است.جنس پارچه استفاده شده در سایبان مشخص می کند که امکان استفاده از سایبان در چه قسمت هایی وجود دارد و هم چنین میزان مقاومت آن را در شرایط مختلف جوی و تابش نور خورشید مشخص خواهد کرد.در حال حاضر از سه جنس پارچه برای طراحی و تولید سایبان استفاده می شود :

پارچه های برزنتی پی وی سی در سایبان چتری

ماده اصلی در ساخت این نوع پارچه ها PVC و پلیمرهای مربوط به آنهاست که پارچه منعطف و مقاومی را ایجاد می کند.پارچه های برزنتی پی وی سی تنوع رنگ بالایی دارند و مقاومت آن ها در برابر بارندگی و نور مستقیم خورشید بسیار بالاست.از این نوع پارچه اغلب برای طراحی و ساخت سایبان که در محیط و فضای بیرونی قرار می گیرند، استفاده می شوند.

پارچه برزنتی نخی در سایبان چتری

جنس پارچه برزنتی نخی همانند پارچه های معمولی است و با کمک نخ و الیاف بافته می شود.میزان مقاومت این نوع پارچه ها در برابر بارندگی و شرایط جوی ناپایدار و نور شدید خورشید در برابر دیگر پارچه ها کمتر است و اغلب از این نوع پارچه برای سایبان های متحرک برقی استفاده می شود.

پارچه های نانو در سایبان چتری

یکی از بهترین و جدیدترین انواع پارچه های استفاده شده در طراحی و ساخت انواع سایبان ، پارچه های خلبانی و نانو هستند که در آن از تکنولوژی نانو استفاده شده است.این نوع پارچه تمام استاندارد و ویژگی های مناسب جهت پوشش در فضای آزاد بیرون را دارد .امروزه سازندگان سایبان های مختلف ترجیح می دهند از این نوع پارچه برای طراحی و ساخت سایبان های خود استفاده کنند.

دومین معیار دسته بندی سایبان های ثابت چتری براساس کنترل و نحوه باز و بسته شدن سایبان است.چنان چه قصد دارید سایبان مناسبی برای خانه یا محل کسب و کار خود خریداری کنید ،حوصله و صبر کافی داشته باشید تا اطلاعات مفیدی در رابطه با انواع سایبان از لحاظ کنترل و نوع باز و بسته شدن آن در اختیار شما قرار دهیم.به طور کلی سایبان ها به سه دسته چتری دستی ، ثابت و برقی تقسیم می شوند.

سایبان اتوماتیک چتری

سایبان های برقی یا اتوماتیک چتری با کمک انرژی الکتریکی باز و بسته می شوند و نیروی انسانی برای کنترل آن ها دخالت ندارد.از ریموت کنترل یا کلیدهای الکتریکی برای این مدل سایبان بیشتر استفاده می شود .انتخاب سایبان اتوماتیک چتری گزینه مناسبی برای تالار و فضای باز کافی شاپ ها محسوب می شود.

سایبان چتری ثابت و دستی

در سایبان های ثابت چتری میله و بال کنار سایبان به صورت ثابت به پایه مرکز متصل است و امکان حرکت دادن سایبان به صورت عمودی و افقی وجود ندارد .از سایبان ها ثابت برای راحتی در جا به جایی و انتقال سایه بان استفاده می شود و بیشتر از این روش برای سایبان هایی با وزن سبک مناسب می باشد.

در سایبان های چتری دستی حرکت بال کناری و میله سایبان با استفاده از قرقره و یک اهرم دستی انجام می شود .از این روش برای سایبان های کوچکی که نیاز به استفاده از انرژی الکتریکی برای باز و بسته کردن آن نیست، بیشتر استفاده می شود.در سایبان های دستی جنس پارچه نقش مهمی را در این نوع سایبان دارد و باید در انتخاب پارچه مناسب توجه شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به وبسایت ما با کارشناسان و مشاورین ما در زمان انتخاب و خرید بهترین نوع سایبان مشورت های لازم را داشته باشید،مشاورین ما با بررسی شرایط و بودجه مورد نظر و موقعیت فضای بیرونی بهترین سایبان را به شما پیشنهاد می دهند.

 

سایبان چتری

مقاله سایبان چتری

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کلیک کنید.